Olden skrev:Gratulerer med flott sykkel!
Veldig tøff fargekombinasjon, og den eksosen gjorde også mye :-)
Hvordan er den å kjøre langt med? type 30-40mil hvis du har vært så langt da!?

Det lengste jeg har rukket å kjørt med denne i strekk uten stopp er 35 mil og det gikk faktisk helt strålende. Kjente det litt i håndleddene etter de første milene, men det gikk over igjen. Sykkelen er fortsatt litt ny for meg så det sitter nok der vil jeg tro.
Jeg satt veldig godt på cruiseren jeg hadde også, men på en litt annen måte.
På cruiseren satt jeg som jeg som man gjør i en sakkosekk (eller hvordan det skrives) bakoverlent og behagelig, men på Street'en sitter jeg som man gjør på en perfekt oppsatt og dyr kontorstol. Ingen tvil om at jeg velger kontorstolen på lengre turer...faktisk...
Hadde aldri trodd dette selv, men savnet av ryggstøtte på cruiseren var stor på lengre turer og det savnet har jeg ikke på Street'en da jeg sitter mer fremoverlent. Jeg beveger meg også mer på sistnevnte samt kjører mer aktivt og det gjør også at tiden går fortere, for det er jo ingen tvil om at det er morsommere å kjøre Street'en
Så jeg ga meg selv en lærepenge der, selv om jeg på ingen måte var missfornøyd med cruiseren. Jeg følte meg bare litt "lat" og "hemmet" på cruiseren for hele tiden måtte jeg kjempe meg gjennom svingene. Spesielt de krappe.
Jeg er heller ingen guru på Street'en ennå for så mye har jeg ikke kjørt, men det tror jeg kommer seg når jeg får kjørt sammens med de "store gutta" til våren, hehe.
Regner med at jeg får kjørt meg litt når jeg en dag må se goliat i hvitøyet. Tenker da mest på turer sammens med de mer erfarne her inne som kjører til HELE dekkflaten blir blankpolert