Rukka Apollo hansker str. 13 *solgt*
-
- Motorsykkelen din: Honda NTV 650 Revere 1991
Rukka Apollo hansker str. 13 *solgt*
Kjøpte i 2012 et par Rukka-hansker på Ride i Bergen. De hadde ikke størrelse 12 inne, så jeg gikk for 13. Dette viste seg å være en tabbe, så hanskene har ikke blitt brukt noe særlig, selv om de er kjempeflotte. Nypris 1795, selges for 600 + evt. frakt.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av Lamberghini den 25 nov 2014, 18:53, redigert 1 gang totalt.
Re: Rukka Apollo hansker str. 13
De kunne jeg godt tenkt meg. Men er vanskelig å kjøpe hansker uten å prøve først.. hmmm tenke.
Hvis du kan sende dem så betaler jeg porto. Og sender dem tilbake hvis de ikke passer. Eller sender penger hvis jeg vil ha?
Hvis du kan sende dem så betaler jeg porto. Og sender dem tilbake hvis de ikke passer. Eller sender penger hvis jeg vil ha?
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
-
Vi kan jo prøve å finne ut av det.
Gjør jeg sånn får jeg ca. 245 mm: Ca 200 mm: De passer greit i bredden, men fingrene mine er litt for korte. Hvis du har omtrent like bred håndflate og litt lenger fingre burde de passe bra.
Gjør jeg sånn får jeg ca. 245 mm: Ca 200 mm: De passer greit i bredden, men fingrene mine er litt for korte. Hvis du har omtrent like bred håndflate og litt lenger fingre burde de passe bra.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Kan se ut som de blir litt trange da. Jeg bruker vanligvis str 13 så litt rart egentlig.
-
Ser ut til at hanskene blir solgt til en som kan hente. Skal si ifra hvis ikke.
Veldig bra :)Lamberghini skrev:Ser ut til at hanskene blir solgt til en som kan hente. Skal si ifra hvis ikke.
-