Ja, der var den vist...

Om den boksen skulle vært senket med 30 cm måtte boksen vært flyttet mye lenger bak.tagesk skrev:Bringisen skrev: Du har et poeng der Tage. I allefall om man tenker å kjøre kun med toppboksen og ikke sidekoffertene. Da ser man det tydelig.
Skrekkeksempel (beklager AJ, men jeg viste i det minste ikke frem Stelvio).
Her står boksen minst 30 cm høyere enn nødvendig; til og med høyere enn styret!
[TaSK]
Vel - bunnen av boksen er minst 10 cm over kanten på setet. Først er det et "stativ" og så en brakett plassert oppå der igjen.ojda skrev: Om den boksen skulle vært senket med 30 cm måtte boksen vært flyttet mye lenger bak.
Jeg kjører mye heller med høy vekt, en å forsyve vekten enda lenger bak
Godt skrevet!
tagesk skrev:Godt skrevet!
Essensen er vel ikke "liten og lett sykkel" men heller "tenk nøye gjennom hva du skal bruke sykkelen til".
[TaSK]
Heisan KawaJensKawaJens skrev:Heisan, Er ny her men er på leit etter den perfekte blanding av tursykkel og adventure sykkel. Har planer om Romania og Balkan til sommer og trenger et verktyg for jobben. Ønsker at det er litt motor så 800cc er nedre grense men er heller ikke så høy at er tvilsom til om 1200GS er noe for meg. Har så vidt prøve kjørt nye V.Strom 1000 og tenker at noe høyere er ikke heilt ideelt.
Noken tips uten om V-Stromen?
Ja, de er dessverre "few and far between"...KawaJens skrev:Takk takk![]()
Italiensk utgår nok dessvärre for min sin del, ikke på grunn av sykklene i seg selv, men avstanden til forhandler og verksted blir altforlang. Snakker om opp mot vist ikke over 400km.
Han er vel her på forumet tror jegKawaJens skrev:Fine sykkler. Har kun sett en slik før. En som vart heist oppi en supply båt. Sikkert mannskap om bord som hadde seg kjøreturer inni mellom. Solid topp kuffert feste ivertfall såg eg