Cutless skrev:Dagens gladsak er definitivt det at MC-avgiftene ble redusert

Cutless skrev:Dagens gladsak er definitivt det at MC-avgiftene ble redusert
Zadnez skrev:Intruder skrev:Ja,kast ut romfolket,de sjuke og svake fra institusjoner og sett ned avgifta på mc...vi er da folk..noen..
og forstørrede bokstaver for å framheve en mening er uønsket,ifølge AJ...
unnskyld bortiblandingen...jeg er da ikke moderator,heller tvert imot...
god helg...
jeg gir en tilfeldig rom-person 200 kr hver lønningsdag
... og skjemmes ikke for det
Du har helt rett, de som sitter og tigger er noen utfattige stakkars jævler.Intruder skrev:Zadnez skrev:Intruder skrev:Ja,kast ut romfolket,de sjuke og svake fra institusjoner og sett ned avgifta på mc...vi er da folk..noen..
god helg...
Å gå forbi en "tigger" uten av og til å glede en av dem ville gi meg en flau smak i munnen...Tror heller ikke de ville stå og tigge om de hadde "mætt rævva ta peeng" heller jeg..
De Romenske tiggerene her i kristiansand tjener nok mer enn 200 kroner, de er kjent for å selge narkotika som en bi jobb i tillegg til tigginga.Voodoodoo skrev:Du har helt rett, de som sitter og tigger er noen utfattige stakkars jævler.Intruder skrev:Zadnez skrev:Intruder skrev:Ja,kast ut romfolket,de sjuke og svake fra institusjoner og sett ned avgifta på mc...vi er da folk..noen..
god helg...
Å gå forbi en "tigger" uten av og til å glede en av dem ville gi meg en flau smak i munnen...Tror heller ikke de ville stå og tigge om de hadde "mætt rævva ta peeng" heller jeg..
Bare så synd hun bare får 20 av de 200 kronene. Resten skal "halliken" som eier henne ha.
Grattis Alltid deilig å få bekreftelse på slik, man vet jo aldri (Murphys lov). Har du bestemt deg om du skal beholde sykkelen eller selge den etter ombyggingen?AJ skrev:Min personlige gla'sak i dag var den endelige bekreftelsen fra verkstedet om at garantireparasjonen av toppen på Stelvio-motoren (unormal kamakselslitasje) har fått godkjenningsstempel fra Italia med henvisning til en spesifikk technical bulletin som kom tidligere i år.
Verken jeg eller verkstedet hadde ventet noe annet resultat enn dette, men likevel godt å få det endelig bekreftet.
Dette betyr ombygging fra flat tappets til roller tappets. Og det er jeg trygg på skal bli veldig bra
At "alt tenkelig som kan gå galt, går galt på verst tenkelig tidspunkt" er jo alltids en risiko... Men satser på at dette blir bra. Oppsto heller ingen dramatikk i tiden før kamaksel-slitasjen ble oppdaget.Cutless skrev:
Grattis Alltid deilig å få bekreftelse på slik, man vet jo aldri (Murphys lov). Har du bestemt deg om du skal beholde sykkelen eller selge den etter ombyggingen?
Høres fornuftig ut. Angående Murphys lov så var det angående venting på godkjenningsstempelet på garantijobben :)AJ skrev:At "alt tenkelig som kan gå galt, går galt på verst tenkelig tidspunkt" er jo alltids en risiko... Men satser på at dette blir bra. Oppsto heller ingen dramatikk i tiden før kamaksel-slitasjen ble oppdaget.Cutless skrev:
Grattis Alltid deilig å få bekreftelse på slik, man vet jo aldri (Murphys lov). Har du bestemt deg om du skal beholde sykkelen eller selge den etter ombyggingen?
Ang. salg: får jeg en pris jeg kan akseptere så selger jeg. Men får jeg kun skambud så beholder jeg den.
Kjører mer enn gjerne en sesong til med Stelvio'en, som allerede har gitt meg svært mye kjøreglede og gode kjøreopplevelser - mer enn hver av de andre syklene jeg har eid
Ok :-) .Cutless skrev:
Høres fornuftig ut. Angående Murphys lov så var det angående venting på godkjenningsstempelet på garantijobben :)
Ikke bruk alle penga på gave til fruenLordShaft skrev:Dagens glad sak... 1,9 i takst på leiligheten. Blir dermed enda mer spennende å se hva det ryker for på markedet. Blir en god jul dette![]()
Note 4
Det kalles å legge inn aksjer!SuperMorten skrev:Ikke bruk alle penga på gave til fruenLordShaft skrev:Dagens glad sak... 1,9 i takst på leiligheten. Blir dermed enda mer spennende å se hva det ryker for på markedet. Blir en god jul dette![]()
Note 4rop