Hvis nå alle hadde tenkt som degBjerknez skrev:Oj... så mye flott som dem her fått til, og selv UTEN mitt medlemsskap. Det synes jeg er bra jobba!
Da kan jeg med god samvittighet heller bruke pengene på og fylle opp tanken![]()
Neida... jeg anntok at TS mente den økonomiske biten isolert sett jeg med et slikt medlemskap. Når man får igjennom slike viktige ting på såpass høyt nivå så må det vel også gå ann og få noen flere medlemsfordeler som trekker flere betalende medlemmer? Er vel en vinn vinn situasjon det.
Jeg støtter gjerne de som selger disse =Fredrikstad bladene for da gir jeg en sum, samtidig som jeg får noe tilbake. Det sitter litt lenger inne hos folk flest å betale uten følelsen av og få noe igjen, selv om det her bare er snakk om en symbolsk sum.
Hvem bryr seg vel om drivstoffrabbatt på 40 øre. Jeg vil ha 40% rabatt på dekk, gratis veihjelp, gode forsikringsavtaler etc. Så får dem evt. heller sette opp prisen. Det blir som om NAF skulle fjerne alle godene alle medlemmene dems har og sette ned prisen til 200,- pr år som kun går til at NAF støtter bilistenes sak. Frister liksom ikke på samme måte.
Jeg er ikke negativ til det NMCU gjør, for jobben dem gjør er sikkert helt konge, men jeg mener dem kan trekke flere medlemmer ved å skaffe flere fordeler. Så får det heller koste litt ekstra.

Bensin rabatten gjelder ikke bar ved fylling på sykkel.
Tenk litt over dette,neste gang du er ute å kjører sykkel. Hvis du bare vil surfe med - så gjør endelig det. Jeg betaler gladelig for at noen kan og vil ta denne "jobben"