Black Friday - dagen for gode julegavekjøp?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Black Friday - dagen for gode julegavekjøp?

Legg inn av AJ »

Kun én time igjen av denne amerikaimporterte handleorgien som ser ut til å ha fått godt fotfeste her i landet også ;-) .

Sikret meg noen fine julegaver i lunsjen på jobb tidligere i dag og nå for litt siden her hjemme. Å handle harde og myke pakker på nett til riktig gode priser passer meg bra.
Sånn sett ønskes Black Friday så absolutt velkommen :prf .

Noen andre her inne som benyttet muligheten idag>?

Brukeravatar
freddy123
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga

Re: Black Friday - dagen for gode julegavekjøp?

Legg inn av freddy123 »

Ser på black friday som et salgstriks og lureri særlig nå før jul, men man kan nokk finne noe man sparer litt på ja.

Men idag med internett så handler man mye billig fra utlandet hele året om man gidder å sjekke priser på ting så da har man black friday hele året hehe

Brukeravatar
SuperMorten
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT

Legg inn av SuperMorten »

freddy123 skrev:Ser på black friday som et salgstriks og lureri særlig nå før jul, men man kan nokk finne noe man sparer litt på ja.

Men idag med internett så handler man mye billig fra utlandet hele året om man gidder å sjekke priser på ting så da har man black friday hele året hehe
Har tilbrakt "black Friday" i USA noen ganger, og kan ikke sammenlignes med dette liksom-salget som er her hjemme. For all del, flott hvis man kan finne noe som er litt billigere. I USA, er denne fredagen er en fridag for folk flest (Dvs de som ikke jobber innenfor handel). Her er tilbudene av en sånn art at husmødrene tilbringer natta i kø, mens de venter på at butikken skal åpne morgenen etter.

Hørte forøvrig en eller annen representant for en forbrukerorganisasjon på radioen i dag. Han var særdeles skeptisk til hele konseptet, siden mange av tilbudene viste seg å være kunstige på den måten at før-prisen var kunstig høy, og tilbudet i realiteten ikke var et tilbud..
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

SuperMorten skrev: , siden mange av tilbudene viste seg å være kunstige på den måten at før-prisen var kunstig høy, og tilbudet i realiteten ikke var et tilbud..
Er alltids en fare for det, ja... :sk?

Men tror likevel jeg gjorde noen gode kjøp dag :prf

Brukeravatar
Busa Trond
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Legg inn av Busa Trond »

freddy123 skrev:Ser på black friday som et salgstriks og lureri særlig nå før jul, ....
Alle som selger noe er noen luringer. Hadde vi ikke hatt dette kunne vi alle sittet på NAV :[-X

Orion
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R

Legg inn av Orion »

Svei av nærmere 20.000,- i dag, så spørs om ikke jeg er den største taperen her. Haha. Brukte noen dager i forveien og sjekka priser på det jeg skulle ha. Kontrollsjekka butikkene opp mot hverandre i dag. Dro deretter blant annet på G-sport og testa skostørrelse, for så å bestille skoene 700,- billigere på nett. Noen kan mene det er sleipt. Jeg mener det er smart. ;) Mammut Mercury best i test tursko. Fikk også handla mye stæsj som blir liggende til MC-sesongen begynner.

Brukeravatar
JohnnyTh
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA

Legg inn av JohnnyTh »

Kjøpte julepresang til datteren min i dag. Sparte 700kr i dag i forhold til prisen varen har hatt siste året. Tør ikke si hva det var i tilfelle hun leser her.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Brukeravatar
SuperMorten
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT

Legg inn av SuperMorten »

Busa Trond skrev:
freddy123 skrev:Ser på black friday som et salgstriks og lureri særlig nå før jul, ....
Alle som selger noe er noen luringer. Hadde vi ikke hatt dette kunne vi alle sittet på NAV :[-X
Det eneste jeg har solgt i dag er kroppen min. 10 timer hardt fysisk arbeid. Om det er så lurt vet jeg ikke. Tar en konjakk nå :knegg
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Olav K
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)

Legg inn av Olav K »

Busa Trond skrev:
:[-X :[-X dette gjelder ikke i rørleggerbransjen vår, Busa :[-( :[-(
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
jongsanim
Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013

Legg inn av jongsanim »

Vi hadde 3 for 2 på alt i leke butikken vår, og det virket som at mange var fornøyde. Spesielt da vi også pakket inn alt som skulle være julegaver :-D

Brukeravatar
Kawagutten
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R

Legg inn av Kawagutten »

SuperMorten skrev:
Busa Trond skrev:
Det eneste jeg har solgt i dag er kroppen min. 10 timer hardt fysisk arbeid. Om det er så lurt vet jeg ikke. Tar en konjakk nå :knegg
Du hadde vel Black Friday priser på times prisen din da siden du solgte så mange timer den dagen? :lol
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
DrGreve
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2

Legg inn av DrGreve »

Jeg kjøpte kun fullversjonen av Sygic maps for Europa og Russland til Samsungen min. Ordinær pris er 69,99 euro. Tilbudet på Black Friday var 19,99 euro :)
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
ojda
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.

Legg inn av ojda »

DrGreve skrev:Jeg kjøpte kun fullversjonen av Sygic maps for Europa og Russland til Samsungen min. Ordinær pris er 69,99 euro. Tilbudet på Black Friday var 19,99 euro :)
Dette skulle du ha skryti av på Fredda`n veit du Greven :[-X
Var nok flere som kunne ha tenkt seg en sånn :-k
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km

Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
DrGreve
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2

Legg inn av DrGreve »

ojda skrev:
DrGreve skrev:Jeg kjøpte kun fullversjonen av Sygic maps for Europa og Russland til Samsungen min. Ordinær pris er 69,99 euro. Tilbudet på Black Friday var 19,99 euro :)
Dette skulle du ha skryti av på Fredda`n veit du Greven :[-X
Var nok flere som kunne ha tenkt seg en sånn :-k
Beklager, i etterpåklokskapens navn, så burde jeg jo ha gjort det :sorry
Men til mitt forsvar, det ligger ikke i min natur å skryte :lol
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Svar