Selge (veteran) sykkel
Selge (veteran) sykkel
Har fått et tilbud fra en som vil kjøpe min gamle Kawasaki KH100 ES av meg.
Sykkelen er en 82 modell. Har stått i garasje i over 10 år.
Noen som kan foreslå hvor mye jeg kan ta i betalig for denne?
Sykkelen er en 82 modell. Har stått i garasje i over 10 år.
Noen som kan foreslå hvor mye jeg kan ta i betalig for denne?
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Bosted: Vestfold
Re: Selge (veteran) sykkel
Er den kjørbar eller har den stått seg ihjel?Jagdar69 skrev:Har fått et tilbud fra en som vil kjøpe min gamle Kawasaki KH100 ES av meg.
Sykkelen er en 82 modell. Har stått i garasje i over 10 år.
Noen som kan foreslå hvor mye jeg kan ta i betalig for denne?
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
Re: Selge (veteran) sykkel
Den har ikke vært startet opp i alle de årene, så det vet jeg ikke.
Eneste jeg kan si er at den har stått tørt i garasje med presenning over i hele denne tiden.
Den er nok helt klart et oppussingsobjekt, og trenger sårt vedlikehold
Eneste jeg kan si er at den har stått tørt i garasje med presenning over i hele denne tiden.
Den er nok helt klart et oppussingsobjekt, og trenger sårt vedlikehold
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Bosted: Vestfold
Re: Selge (veteran) sykkel
Er den komplett eller mangler det mye? du kunne jo tatt et bilde av den? tror vel egentlig at den ikke har så veldig høy pris og ekstra vanskelig blir det med lite info og bilder.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
Re: Selge (veteran) sykkel
Heia.
Prisen avhenger av tilstand på delene som er vanskelige å få tak i, slikt som krom og elektrisk anlegg. Det er en stor fordel om tank og sidedeksel er bra i tillegg, med emblemer. Disse ruster inne i tanken i tillegg til kromrust når de står, ikke bra å pakke den for mye inn over lang tid heller.
Jeg tipper maks 5000,- hvis tiden har tæret en del.
Jeg pusser opp slike og kan være fristet til å vite hvilken pris det er snakk om.
:-)
Prisen avhenger av tilstand på delene som er vanskelige å få tak i, slikt som krom og elektrisk anlegg. Det er en stor fordel om tank og sidedeksel er bra i tillegg, med emblemer. Disse ruster inne i tanken i tillegg til kromrust når de står, ikke bra å pakke den for mye inn over lang tid heller.
Jeg tipper maks 5000,- hvis tiden har tæret en del.
Jeg pusser opp slike og kan være fristet til å vite hvilken pris det er snakk om.
:-)
Re: Selge (veteran) sykkel
For å svare så godt jeg kan. (Husk at all info her 10+ år gammel)
Sykkelen har Orginal lakk, og for det meste orginaldeler (i alle fall alle de som gjør en Kawasaki KH 100 ES til en Kawasaki KH 100 ES). Det er vel de meste vanlig slitedelene som må byttes ut. (Den gangen var det ganske enkelt å få deler til sykkelen gjennom MC-artikler). Batteriet ble (selvfølgelig) fjernet før lagring. Det elektriske anlegget var veldig enkelt og fungerte, men hadde noen mangler (blinklysene bare lyste, ikke blinket).
Benintanken har en hvit flett under logoen på den ene siden. (reultatet av en gammel skade) Det var noe flekker med rust aller nederst i tanken, Som ble holdt i sjakk med store mengder olje. Aner ikke hvordan det ser ut inne i tanken.
For å være ærlig: Jeg har IKKE særlig lyst til å selge sykkelen. Det var mitt første kjøretøy, og har stor verdi på den måten. Men jeg ser også at det er lite sjangs for at jeg får fikset den opp selv, og selger den heller til en entusiast som tar godt vare på den, en at står og forfaller i en garasje.
Skal få tatt noen bilder av den neste gang jeg er på hjemtraktene.
Tror dere 10 000 + løfte om et godt hjem er for drøyt?
Sykkelen har Orginal lakk, og for det meste orginaldeler (i alle fall alle de som gjør en Kawasaki KH 100 ES til en Kawasaki KH 100 ES). Det er vel de meste vanlig slitedelene som må byttes ut. (Den gangen var det ganske enkelt å få deler til sykkelen gjennom MC-artikler). Batteriet ble (selvfølgelig) fjernet før lagring. Det elektriske anlegget var veldig enkelt og fungerte, men hadde noen mangler (blinklysene bare lyste, ikke blinket).
Benintanken har en hvit flett under logoen på den ene siden. (reultatet av en gammel skade) Det var noe flekker med rust aller nederst i tanken, Som ble holdt i sjakk med store mengder olje. Aner ikke hvordan det ser ut inne i tanken.
For å være ærlig: Jeg har IKKE særlig lyst til å selge sykkelen. Det var mitt første kjøretøy, og har stor verdi på den måten. Men jeg ser også at det er lite sjangs for at jeg får fikset den opp selv, og selger den heller til en entusiast som tar godt vare på den, en at står og forfaller i en garasje.
Skal få tatt noen bilder av den neste gang jeg er på hjemtraktene.
Tror dere 10 000 + løfte om et godt hjem er for drøyt?
Re: Selge (veteran) sykkel
Jeg trur nok at interessen for di syklene der er såpass liten at prisen ligger i området 5000kr. Det drar seg nok fort over 15tusen før den er fin/strøken pluss mye arbeid.
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Bosted: Vestfold
Re: Selge (veteran) sykkel
Det er jo bare å prøve seg på 10000 og se,ellers så høres det kanskje litt i overkant ut men har jo fremdeles ikke sett den.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
-
- Innlegg: 68
- Registrert: 12 feb 2012, 14:04
- Motorsykkelen din: Xs650/Norton comando,tt500xt500 1340shov
Re: Selge (veteran) sykkel
Disse får du kastet etter deg på blocket, 1982 mod med maghjul er jo ikke den peneste kawan Max 5 tusen
Re: Selge (veteran) sykkel
Heisann.
Har du solgt sykkelen din? Jeg kan være interessert.
90764241/frodenils att yahoo dot com
Hilsen Frode
Har du solgt sykkelen din? Jeg kan være interessert.
90764241/frodenils att yahoo dot com
Hilsen Frode
Re: Selge (veteran) sykkel
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av dypen den 03 des 2024, 17:09, redigert 1 gang totalt.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Selge (veteran) sykkel
Selges til høyeste bud, har ligget ute en måned nå hvor høyeste bud var 8500 men ser ikke sånn ut nå

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- MGR1
- Innlegg: 647
- Registrert: 08 feb 2013, 16:40
- Motorsykkelen din: AJS 500 twin 1955 - BMW F650ST 1997
- Bosted: Trondheim
Re: Selge (veteran) sykkel
Haha
. 'Importert' fra Sverige... Kjøretøyopplysninger sier at førstegang reg var i Norge i 1979. Og at den er rød... Han skriver ikke hva rammenr. er på den.... Tipper at denne er oppbygget fra et vrak med andre deler, eller rett og slett at skiltet ikke hører til den ramma/sykkelen.
