Aiaiai! Mine damer og herrer! Da var Sjåføren endelig tilbake på to hjul. Sykkelen min ankom fra Stavanger på Tirsdag og det ser ut til å passe meget bra med været spådd i Bergen denne helgen (deriblant idag).
Sykkelen fikk årets første tur på Tirsdag hvor den var å se i Arna da jeg kjøpte meg en liten skrotbil slik at jeg har tak over hodet på kjipe regnværsdager (ja, jeg medgir jeg kan være en noenlunde godværssjåfør hehe) og fikk tatt meg en aldri så liten tur gjennom Bergen vest idag. Gjett om det var fint å være tilbake!
Ja Lasseliten, ikke bare er jeg klar men fingrene rettogslett ivrer etter styret
Du er med på turen imorgen Lasse?
Ellers ønsker jeg alle her på forumet en vel overstått påske og en særdeles god start på årets sesong.
Jeg startet forøvrig min men en grundig 3 timers vask for å slette ti måneders stilleståing på verksted. Gjett om det var deilig å se sykkelen skinne etterpå. Neste som trenger litt behandling er vel meg, da jeg kjenner glidelåsen på skinndressen presse litt hehe. Men den tid den sorg
God helg alle sammen!
Mvh
Sjåføren
Edit: forresten KawaJens og Bjerknez. Fulgte diskusjonen deres med stor interesse hehe, var bare kjekt med litt diskusjon her dog jeg må ærlig talt nevne at jeg holdt godt i med Bjerknez til tross for min situasjon.
Nudge nudge, 'wink 'wink..