Bjerknez skrev:ojda skrev:Busa Trond skrev:Det var en flott tur
ArcticTiger
En tur til neste år skal jeg lure med
ojda på
Jeg veit ojda liker å pirre pmsen din litt Bjerknez
Du må nok stikke ned til Lene å bytte ut denne 600 din.
Alle har jo ADV, Explorer på jakt etter en slik sykkel som du har nå. Det er Olavk som ligger fremst fra midt i videoen
Fine klipp
BuaBusa 
Litt snø på bakken, og litt extra lange helger
nå skal jeg se om ikke også jeg får gått igjennom klippbunken fra i sommer
Jeg synes ikke du skal erte
Bjerksnesen så ofte.
Det kreves erfaring for å velge riktig sykkel, å i den forbindelse er han jo "kviteste skårungen"
Men han har jo kommet et stykke på vei da
I det stadiet jeg er nå, er jeg med på alt av turer som blir planlagt for sommeren.
Litt dårlig samvittighet etter avskjeden i går
De ter riktig som du sier Ojda. Det kreves erfaring for å velge riktig type sykkel, men det krever også penger. Jeg lider ingen nød jeg sånn sett, men etter ett år med en stor og tung cruiser så ville jeg ha noe som var langt lettere. Men man skal ikke se bort fra at jeg kjører en Explorer om noen år. Absolutt flotte sykler som innbyr til litt mer "røff" kjøring i ulent terreng. Problemet er at jeg stort sett kjører på landevei og i trafikk og da setter jeg nok mer pris på noe som er litt lettere.
Men ikke tro at dere er så veldig tøffe selv om dere har kjørt en mannsalder mer enn meg! Gi meg en sixpack med ØL så skal jeg vise dere hvem som er tøffest jeg

Kjøp øllen din sjæl du, så kan du være så tøff du bare vil
Nå har jeg ikke kjørt den du har, men har hatt en heftig dag på TRIUMPH SPEED TRIPLE R.
Som vel stortsett er det samme bare er en kvassere versjon av din, å jeg STORKOSTE meg hele dagen
Men det var ikke noe "eiesykkel" i denna heimen. Til det hadde den for mange mangler på kravlista.
Men nå er jeg også 51, med kranglete nakke, tidvis vond korsrygg og ei kjerring om sier
ja til Europaturer :-)å Så da blir jo lista også litt annerledes.
Jeg legger merke til at du stadig nevner BMW-GS, Explorer og andre i samme åndetag som
grus å dårlig vei.
De fungerer helt greit til det, men det er først og fremst som en aktiv, lettsvingt turmaskin
den gjør et utmerket arbeid i min eie.
Den er faktisk utrolig letthåndtert når man først blir venn med den. (Det tar noen turer)
Alt til sin tid, kos deg med sykkelen din du
Bjerksnes. Det er en knallflott sykkel