Sorrythewiz skrev:600cc RR vil ligge på 150k, men hva vil 1000cc RR koste nå? Rundt 180k?

http://www.finn.no/finn/mc/new/object?f ... rough=true" onclick="window.open(this.href);return false;
GSXR750 koster 170 000kr
Sorrythewiz skrev:600cc RR vil ligge på 150k, men hva vil 1000cc RR koste nå? Rundt 180k?
GSX-R 1000 koster ca. 215!KawaJens skrev:Sorrythewiz skrev:600cc RR vil ligge på 150k, men hva vil 1000cc RR koste nå? Rundt 180k?![]()
http://www.finn.no/finn/mc/new/object?f ... rough=true" onclick="window.open(this.href);return false;
GSXR750 koster 170 000kr
For en YZF-R125 er det en lettelse på 3145.JohnnyTh skrev:Har det noe å bety på en lett MC? skal handle det på nyåret.
ikke dårlig. Takk for svar. Da får jeg med ABS for den prisen jeg regnet med. Vet du når ABS modellen er i butikken?kjellv skrev:For en YZF-R125 er det en lettelse på 3145.JohnnyTh skrev:Har det noe å bety på en lett MC? skal handle det på nyåret.
Denne kostet i fjor 50.900,- I år har den også fått ABS, og var prissatt til 54.900,- før Siv kom på noe kjempelurt![]()
2015 modellen koster da 51.900,-
Første leveranser skal komme i slutten av Januar.JohnnyTh skrev:ikke dårlig. Takk for svar. Da får jeg med ABS for den prisen jeg regnet med. Vet du når ABS modellen er i butikken?kjellv skrev:For en YZF-R125 er det en lettelse på 3145.JohnnyTh skrev:Har det noe å bety på en lett MC? skal handle det på nyåret.
Denne kostet i fjor 50.900,- I år har den også fått ABS, og var prissatt til 54.900,- før Siv kom på noe kjempelurt![]()
2015 modellen koster da 51.900,-
Avgiftene blir beregnet ut fra det regler som gjelder den dagen du betaler engangsavgiften.Bergen skrev:Er det noen som vet om avgiftene blir 2015 nivå dersom en importerer idag og kun betaler moms? Dvs vente til over nyttår med registrering.
Det er vel imorgen budsjettet bankes igjennom
Høres bra ut. Passer fint med en romhjulstur til Tyskland, og så betale reduserte avgifter neste år. Moms forblir jo det samme..L-NA skrev:Avgiftene blir beregnet ut fra det regler som gjelder den dagen du betaler engangsavgiften.Bergen skrev:Er det noen som vet om avgiftene blir 2015 nivå dersom en importerer idag og kun betaler moms? Dvs vente til over nyttår med registrering.
Det er vel imorgen budsjettet bankes igjennom