Kan jo slenge inn contour roam 2 / 3 ogsåKawaJens skrev:Du din snikFlanker skrev:For hjelm-montering anbefaler jeg å ta en titt å Replay XD sine kamera. Har selv et XD Mini, som funker fjell og er veldig rimelig. Bakdelen med det er ingen app eller skjerm, slik at hva du faktisk filmer blir litt "eyeballing" som ikke alltid treffer. Selv om det stort sett går greit! Replay XD Prime X er et nytt kamera fra dem, som både har bedre batteri, optikk og kan integereres med smarttelefoner. Skulle jeg kjøpt kamera i dag hadde det vært mitt valg: http://replayxd.com/product/prime-x/![]()
Ikke nok at eg alerede er forvirret då alternative er gåt fra sony og Gopro, til sony og drift og så kjem du og hiv inn et alternativ til![]()
Ser bra ut den Replay XD men, der er sjølsagt altid et men virker det som. Ekstra batteri er vel ikke mulig på den?

Jeg har et roam 2 som jeg er veldig fornøyd med, kjekkere med slike "bullet" kamera enn type GoPro. Roam 2 har 1080HD@30fps og 720@60fps.
Men det som irriterer meg er de nylig lanserte Roam 3 uten noe særlig forbedringer mtp video. Nå som GoPro hero 4 har kommet med 4K og 1080HD@120fps kommer det nye Roam 3 med bare 1080HD@30fps... Jeg sendte mail til Contour og spurte om de har planlagt flere lanseringer, men fikk til svar at de ikke kunne svare på dette... Men at de stadig jobbet med nye ting