Uansett... jeg håper moderatorer kan loggføre at Bilderdude73 får min stemme under opptellingen.
Dette er avstemningstråden, men dessverre virker ikke denne funksjonen via tapatalk. Den virker ikke fra min Samsung i hvert fall.45316 skrev:Er det noen som kan legge linken til avstemning her? Global annonsering virker ikke på iphone
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok, takk! Da får jeg fram med pcCarpa skrev:Dette er avstemningstråden, men dessverre virker ikke denne funksjonen via tapatalk. Den virker ikke fra min Samsung i hvert fall.45316 skrev:Er det noen som kan legge linken til avstemning her? Global annonsering virker ikke på iphone
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pøh! Du gjorde det med vilje, det er jeg sikker på!Bjerknez skrev:Er det noen her som vet hvordan man fjerner en stemme?
Jeg prøvde og være litt morsom ved å velge mitt eget bilde for så og skrive en litt ironisk greie, men så ser jeg at jeg ikke får fjernet stemmen igjen. Jeg har ikke akkurat lyst til å stemme på mitt eget bilde liksom.
Det står mellom 2-3 bilder, men jeg får jo ikke stemt så lenge jeg ikke får slettet min egen stemme.
Haha, hadde jeg gjort det med vilje så hadde jeg nok bare holdt kjeft så hadde ingen merket detBanditmannen skrev:Pøh! Du gjorde det med vilje, det er jeg sikker på!Bjerknez skrev:Er det noen her som vet hvordan man fjerner en stemme?
Jeg prøvde og være litt morsom ved å velge mitt eget bilde for så og skrive en litt ironisk greie, men så ser jeg at jeg ikke får fjernet stemmen igjen. Jeg har ikke akkurat lyst til å stemme på mitt eget bilde liksom.
Det står mellom 2-3 bilder, men jeg får jo ikke stemt så lenge jeg ikke får slettet min egen stemme.![]()
Dette er nok bare falsk beskjedenhet!![]()
Neida, bare kødda!![]()
Du får prøve å alliere deg med en som har tenkt å stemme på deg, og få denne til heller å stemme på bikerdude.
Vi kan jo alltids slette hele tråden og begynne på nytt.. NotBjerknez skrev:Ah.. CRAP!![]()
Uansett... jeg håper moderatorer kan loggføre at Bilderdude73 får min stemme under opptellingen.
takk for det :)Jacobsen skrev:Jeg likte godt mammut89 sitt bilde. Stor variasjon, naturen (snø) og motorsykkel er liksom ikke et vanlig syn. I tillegg er det en sterk blåfarge på himmelen og knall rød sykkel. Tøft! Det får meg lyst til å kaste meg på sykkelen med engang, bilde føles så levende.