Desmo's skriverier.

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Ragnhild

Re: Desmo's skriverier.

Legg inn av Ragnhild »

Pollti skrev:De Frie Sofademokratene er de eneste det er greie på syntes jeg !
Ja, du syns vel det :mk

Pollti

Legg inn av Pollti »

Hvorfor kan jeg ikke syntes det ? Det er til og med en på forumet som har sofaen som sin beste kamerat :prf Og stemminga er unnagjort for lengst. :oh

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Du må da synes det du selv vil, skal da ikke nekte deg å stemme på sofademokratene.
Men det hadde jo vært utrolig kult om alle stemte blankt, og med en oppmøteprosent på 90 - 95 %

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Det skal vel noe til å få så høy valgdeltagelse vil jeg tro.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Ja, desverre :sorry

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Til tross for en litt lei vind og spredte grå skyer, tok jeg Velte-petter en søndagstur. Turen ble lagt sørover Rv.33 til Minnesund. På Skreia møtte jeg en kortesje på 20-30 sykler av forskjellig årgang og merke. De skulle tydeligvis kjøre Skreien-Lensbygda, for de svingte opp på Åsgårdshjørnet. Vel framme på Minnesund tok jeg gamle E-6 videre sørover til Nebbenes hvor jeg inntok middagen. Der snudde jeg og fulgte 180 til Hurdal Torg og videre opp Skrukkelia til Lygna. Jeg møtte to flokker med frittgående biffprodusenter på turen i dag. En på østsiden av Hurdalsjøen og en i Skrukkelia, det ble jo litt heft av det. De dyra har jo ikke vett til å flytte seg ut av veien når det kommer noen. Eneste trøsta er at de er reddere for motorsykler enn biler så det er lettere å komme forbi dem. Vel oppe på Lygna ble det å følge Rv.4 til Mjørlund hvor jeg svingte inn på 244 gjennom Kolbu til Lena. Det er ikke lange turen, men det er for det aller meste svingete og derfor morsom vei.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Du Desmo, hvor langt er det fra deg til Hurdal ?

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Kjører du på Rv.33 eller Rv.4 er det ca 5 mil, men kjører du rett over Totenåsen på grusvei er det bare 2.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Sjekker kartet nå.

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Kjørte samme runden i dag, som sist søndag. Lena-Eidsvoll-Hurdal-Skrukkelia-Lygna-Kolbu-Lena. Litt kjøligere i lufta i dag, så jeg iførte meg skinnbukse i stedet for dongeri. Dongerien er beregnet på bruk i sommerlige temperaturer. Ellers var det lite sykler å se i dag, til tross for alldeles nydelig solskinn. Ja, jeg brukte Velte-petter i dag også. :prf
Pogo

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Desmo skrev:Kjørte samme runden i dag, som sist søndag. Lena-Eidsvoll-Hurdal-Skrukkelia-Lygna-Kolbu-Lena. Litt kjøligere i lufta i dag, så jeg iførte meg skinnbukse i stedet for dongeri. Dongerien er beregnet på bruk i sommerlige temperaturer. Ellers var det lite sykler å se i dag, til tross for alldeles nydelig solskinn. Ja, jeg brukte Velte-petter i dag også. :prf
Tok en liten tur idag jeg også; til Harestua Kro på gml. rv. 4. Her spiste jeg en burger og dro deretter tilbake til Lunner og svingte innom Bendix-Treffet en liten tur. Ingen sykler å se der, men det var faktisk en del ute og kjørte på den rimelig kjedelige rv. 4... :roll

Kom for øvrig akkurat hjem da det begynte å regne litt igjen... Ikke en dag uten, ser det ut til... :evil

Ellers så jeg noen sykler på Statoil'en på Gjøvik i går litt før kl. 15:00, tror jeg det var... Jeg kjørte bil for anledningen og kom fra Lilly Hammer.
Men Desmogutten var kanskje innom Statoil'en med en av syklene sine i går...?

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Nei, jeg var ikke ute og trillet i går.
Pogo

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Jeg tok en helt lokal runde på Neil i dag, fordi det var såpass grått at det kunne være greit med kort vei hjem i tilfelle regn. Kjørte til Borglund og tok Smågardsvegen til Børsvoll. Videre opp Børsvollbakkene og over til Eina. Kjørte Einafjorden rundt. Så ingen med surfbrett i kryssfiner utpå bøljan blå. Så dro jeg til Raufoss hvor jeg svingte opp over høgda. Kjørte Nordset-Herset-Landheim-Haug-Kapp-Østlia-Billitt-Skreia-Skreien-Lensbygda-Lena og anså turen som avsluttet. Det var litt høstlig i dag, litt kjølig og løv i veibanen enkelte steder. Sesongen ser ut til å nærme seg slutten.....
Pogo

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Kjørte i helga hjemmefra til Stange,videre gjennom Odal til Sand. :thumleft
Tok ei pause der og fortsatte via Gullverket til Minnesund.Kjørte så E6 nordover
til Morskogen, inn på gamle E6 via Strandlykkja og Espa til Tangen. :janikk
Så videre på Gammel`n via Stange til Skibladnerbrygga der det ble en Cola sammen med 8 andre oppmarsjerte MC-slaver. :bananas
Avsluttet med hjemreise til Brumunddal,stedet "som Gud glemte og Fanden forlot. =;
--På Espa så jeg en stor husbåt utpå,så ut som de hadde allverdens mulig og umulig utstyr ombord.Den rørte seg ikke,så enten var den oppankret eller kommunearbeider!
Trett og sliten (ikke i knea) etter en FIN dag !! :mk :sover

:mc7 Så jeg og Desmo drev altså på hver vår side av Mjøsa !! :terge
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Og hadde det sikkert like trivelig :)

Svar