Selger gammeg beskjed om at jeg fikk mellom 3-5hk'er med arrow potta. Jeg har også fjernet DB killeren.

Busa kjører med Metzeler Tourance Next. Eg ogTobben84 skrev:Hmmm, trodde alle kom med det. Jaja, tror uansett st jeg må ha en sånn altså. Gidder ikke tulle med garantien for å spare noen tusenlapper....
Hvilke dekk kjører du med på din Busa?
Og jeg kan bekrefte at begge klarer seg ganske bra... Så i hvert fall ut sånn...bakfra 8-)ojda skrev:Busa kjører med Metzeler Tourance Next. Eg ogTobben84 skrev:Hmmm, trodde alle kom med det. Jaja, tror uansett st jeg må ha en sånn altså. Gidder ikke tulle med garantien for å spare noen tusenlapper....
Hvilke dekk kjører du med på din Busa?![]()
![]()
Såpass ja, dvs nærmere 10 hk faktisk. Klart jeg MÅ ha det, det sier seg selvArcticTiger skrev:Ja klart det må du ha. Gir ca 10% effektøkning og fin lyd. Lettere en original-potta er den og. Har Arrow på 1050 Tigern, effektøkningen stemte når vi testa den på dynobenken.
Vurderte disse jeg også, men min blir levert på Michelin Anakee 3, som jeg ser får uhemmet mye skryt i tester hvertfall.....ojda skrev:Busa kjører med Metzeler Tourance Next. Eg ogTobben84 skrev:Hmmm, trodde alle kom med det. Jaja, tror uansett st jeg må ha en sånn altså. Gidder ikke tulle med garantien for å spare noen tusenlapper....
![]()
JajaTobben84 skrev:Vurderte disse jeg også, men min blir levert på Michelin Anakee 3, som jeg ser får uhemmet mye skryt i tester hvertfall.....ojda skrev:Busa kjører med Metzeler Tourance Next. Eg ogTobben84 skrev:Hmmm, trodde alle kom med det. Jaja, tror uansett st jeg må ha en sånn altså. Gidder ikke tulle med garantien for å spare noen tusenlapper....
![]()
Ok, blir litt gruskjøring på meg, men skal nok inrømme at det blir sikkert ikke mer enn 5-10% av kjøringen. Dermed har jeg valgt Anakee 3, som i tillegg til Tourance next er de mest gatevennlige dekkene i min dimmensjon. Xc har jo 21" framhjul så PR3 er desverre ikke et alternativ. Har kjørt de siste sesongene på PR3 og nå i fjor på PR4, og de har vært fantastiske!!!MLeikarnes skrev:Kjørte Anakee 2 på DR'en, og de fungerte helt greit! Noe sketchy på grus i høy hastighet, og ikke så alt for bra på vått gress, men som allround dekk var det helt supert! Kjører med Pilot Road 3 på BMW'n beste dekket jeg har brukt så langt!
Jepp det er som ojda sier, Tourance Next. Det blir lagt på et par nye dekk av samme type i vinter igjen. Jeg har ikke prøvd dekkene som du har.Tobben84 skrev:...Hvilke dekk kjører du med på din Busa?
Gidder du å videresende den mailen til meg BusaTrondBusa Trond skrev:Jepp det er som ojda sier, Tourance Next. Det blir lagt på et par nye dekk av samme type i vinter igjen. Jeg har ikke prøvd dekkene som du har.Tobben84 skrev:...Hvilke dekk kjører du med på din Busa?
Vet ikke om du har fått mail fra Triumph dem siste dagene, der er det skrevet litt om en tur der en 800 og 1200 kjører på vinteren med pigg. Flotte bilder samt fin lesning, så jeg legger ut en link i bilde her.
[img]http://spirit.triumphmotorcycles.com/im ... -bikes.jpg[/img]