Forumet her er fullt av BMW eiere og entusiaster....Selv jeg vet at det er enormt mye bra med disse syklene, og noe litt dårligere.... Gi han nå det han spør om da for helv...

Påtide å bytte tampongL-NA skrev:Gorden her har spurt i denne tråden om "Råd ved kjøp av BMW"...og hva får han? litt sleng bemerkninger og kommentarer for at han bytter ut Triumphen sin....
Forumet her er fullt av BMW eiere og entusiaster....Selv jeg vet at det er enormt mye bra med disse syklene, og noe litt dårligere.... Gi han nå det han spør om da for helv...:-)å
Jer er 21... Og jeg kjører en 21 år gammel BMW K1100RS... Super sykkel!Flanker skrev:Jeg er 37... Er jeg gamling da? Føler meg ihvertfall ikke gammel, og jeg kjører BMW. Beste sykkelen jeg har hatt!
LT med bokser heter RT...ZZR-Erling skrev:Det fins vel ingen LT med bokser???
SuperMorten skrev:LT med bokser heter RT...ZZR-Erling skrev:Det fins vel ingen LT med bokser???
RT mente jeg... Liker ikke all plasten så vi plukker den oftest av... Den ene K'en er vel en LT opprinnelig...ZZR-Erling skrev:Det fins vel ingen LT med bokser???
Det er helt riktig, men hvis du leser første post så skriver han han like mye om negativiteten rundt hans opplevelser av Triumph forhandlere, og da anser jeg saken slik at han er frustrert og at han kanskje innerst inne EGENTLIG vil ha en Triumph og at han kutter ut dette ene og alene grunnet hans opplevelser av forhandlerene.L-NA skrev:Gorden her har spurt i denne tråden om "Råd ved kjøp av BMW"...og hva får han? litt sleng bemerkninger og kommentarer for at han bytter ut Triumphen sin....
Forumet her er fullt av BMW eiere og entusiaster....Selv jeg vet at det er enormt mye bra med disse syklene, og noe litt dårligere.... Gi han nå det han spør om da for helv...:-)å
Bjerknez skrev:Det er helt riktig, men hvis du leser første post så skriver han han like mye om negativiteten rundt hans opplevelser av Triumph forhandlere, og da anser jeg saken slik at han er frustrert og at han kanskje innerst inne EGENTLIG vil ha en Triumph og at han kutter ut dette ene og alene grunnet hans opplevelser av forhandlerene.L-NA skrev:Gorden her har spurt i denne tråden om "Råd ved kjøp av BMW"...og hva får han? litt sleng bemerkninger og kommentarer for at han bytter ut Triumphen sin....
Derfor så synes jeg det var på sin plass og fortelle at hans episode med Graarud Motor ikke bør vektlegges nevneverdig. Spesielt hvis ikke dette var mer enn en engangshendelse. Derimot kunne han jo lett fått fikset dette uavhengig av hva dem syntes. Jeg er heller overassket over at dem ikke tok på seg en jobb dem lett kunne tjent noen kroner på, men det er en annen sak.
Alf Graarud Motor har i følge en mail jeg har fått sagt at ryktene rundt at dem skulle avvikle samarbeidet med Triumph bare er det reneste oppspinn. Faktisk så øker dem salget og dem har også satt krav overfor Triumph som faktisk Triumph har etterfulgt. Dem jobber også med i skrivende stund for å bli et "testsenter" for Triumph. Vet ikke hva det betyr for å være ærlig, men det høres jo ikke negativt ut![]()
Ikke noe galt med BMW i det hele tatt, men håper ikke TS bytter merke KUN grunnet denne episoden.:-)å