ojda skrev:
Det beste Olav minnes fra sommeren er meg, det beste jeg minnes fra sommeren er Busan og det beste Busan minnes fra sommeren er Bjerknez. De må være noe veldig spesiellt med Triumph-folk
...You meet the nicest people on a Triumph...

ojda skrev:
Det beste Olav minnes fra sommeren er meg, det beste jeg minnes fra sommeren er Busan og det beste Busan minnes fra sommeren er Bjerknez. De må være noe veldig spesiellt med Triumph-folk
Enig! Jeg er vertfall veldig hyggeligOlav K skrev:ojda skrev:
...You meet the nicest people on a Triumph...
Bjerknez skrev:Enig! Jeg er vertfall veldig hyggeligOlav K skrev:ojda skrev:
...You meet the nicest people on a Triumph...![]()
Det er litt sent å gi råd over et halvt år etter at turen fant stedZZR-Erling skrev: ...men, hvorfor kjøre via Sverige? Det er jo den kjedelige måten.
Fra øst til nord:
unngå Sverige og E6 fra Oppdal-Trondheim.
Velg E3 til Tynset, så Røros og Villmarksveien til Stjørdal, eller Folldal til Dovrefjell-Oppdal-Sunndalsøra og videre nordover.
Det bildet hadde du kommet langt med i årets fotokonkurranse, hadde fått min stemme, tror jeg. Håper på en tur til Alpene i 2015.Arvid skrev:Et bilde fra årets tur til alpene, vært der 3 år på rad nå, like bra hver gang. Andermatt ligger innerst i dalen inne i disen.
Denne dagen sto vi opp til kjempevær og dro ivei tidlig om morgenen og kjørte Furka, Grimsel og Sustenpassene. Så mye fin natur og så mye bra veier på noen få timer er det ikke mange plasser du får![]()
[img]https://farm6.staticflickr.com/5514/145 ... 6b4b_b.jpg[/img]_45B2999 by Arvid Storli, on Flickr
Takk for det :-) Har ikke vært innom forumet på noen måneder så jeg gikk dessverre glipp av fotokonkurransen.sankyo skrev:Det bildet hadde du kommet langt med i årets fotokonkurranse, hadde fått min stemme, tror jeg. Håper på en tur til Alpene i 2015.
Turen til Stegastein var veldig flott ja!rogg skrev:Er mange gode sommerminner, men vil dele høstturen til Smia MC. Dette er tredje turen i Smia MC sin historie, og vi har muligens funnet noe som blir fast innslag på høsten.
Her er i alle fall noen bilder og film fra årets tur.
[video]http://vimeo.com/104249403[/video]
Ja, det ble en flott tur over fra Hattfjelldal til Korgen ved E-6. Egentlig var det et genitrekk å ta villmarksveien siden det var i varmeste laget i lavlandet :)ojda skrev:Ikke lett detteDet har vært en sommer med så utrolig mange flotte turer (og minner)
![]()
Men denne dagen, og denne plassen og bildet står som noe helt spessiellt igjen.
Forhistorien var at`n Busa og Eg for Nordattover for hos ArcticTiger å legge en visitt![]()
Etter drøye 85 mil`s kjøring var det endt dagsværk :-)å
Vi hadde kommet til Torsbotn nesten ved Brønnøysund, med innlosjering på hytte.
Passe fornøyde, varme og sultene.
Dævven det skulle bli godt med mat. Vakkeno butikk der vettu, så middan blei potetgull og konjakk![]()
Ihvertfall dagen derpå steppa DrGreve opp med en fantastisk tur på "fantastiske villealdrighafunnetveier (Villmarkveien)![]()
Å dekket opp med en nydelig gryterett fra primus, på den perfekte rasteplassen med Den!panoramautsikten Nesten så det var litt Frelsesarmee over det hele :[-o<
Fantastisk ferieminneVar mange andre på den turen også, og flere andre.
Men denne tredde klart frem da jeg bladde litt bilder![]()
Takk til følget den dagen![]()
[img]http://i1200.photobucket.com/albums/bb3 ... 419154.jpg[/img]