Tattoo/piercing/annet
Re: Tattoo/piercing/annet
Hvorfor ikke bare akseptere at vi er forskjellige, og at det som er stygt for en er fint for en annen, akkurat som med BMW 

Sist redigert av Zadnez den 19 des 2014, 21:06, redigert 1 gang totalt.
Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules
Forslag til deg Busa:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Jeg har stort sett ingenting i mot tatoveringer, i moderate mengder ... men nå minner det om en mote på linje med slengbukser o.l
Slengbuksa var jo grei å legge i skapet, men stadig flere merker at det er litt være med tatoveringer.
Just sayin'
Slengbuksa var jo grei å legge i skapet, men stadig flere merker at det er litt være med tatoveringer.
Just sayin'
- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Det var en klok mann. Han kjørte ikke BMWZadnez skrev:Så gamle ingeniører har god greie på detBusa Trond skrev:...akkurat som religion, sikkert bra når man har trua.
Når jeg jobbet på Oso så var det en gammel ingeniør som lærte meg at tattoo "det var et rop om hjelp"![]()
Jeg har ingen, men kjæringa har et hun ikke er særlig stolt over nå som hun snart er pensjonert

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Derfor bør tatovering være godt gjennomtenkt og ha en betydning for deg i mer eller mindre grad.
Selv har jeg valgt hele høyrearmen... Hva folk mener er Harry eller lite fint, bryr meg egentlig mitt i kaviar krysset... Det er jo jeg som skal like den. Når det er sagt, gikk det nøyaktig 12 år før jeg klarte å bestemme meg for hvordan resultatet skulle bli... Ryggen og brystet står for tur før venstrehånden
Men jeg har også full forståelse for at tattoo har en viss betydning og ofte assosieres med ramp, bøller osv osv.... Så du må kunne skjule det, så du fortsatt kan presentere deg i rene former hvor det er nødvendig.
Skal jeg rykke ut på first responder hos en gammel dame som trenger hjelp, er ikke det nødvendig at alt viser
Note 4
Selv har jeg valgt hele høyrearmen... Hva folk mener er Harry eller lite fint, bryr meg egentlig mitt i kaviar krysset... Det er jo jeg som skal like den. Når det er sagt, gikk det nøyaktig 12 år før jeg klarte å bestemme meg for hvordan resultatet skulle bli... Ryggen og brystet står for tur før venstrehånden

Men jeg har også full forståelse for at tattoo har en viss betydning og ofte assosieres med ramp, bøller osv osv.... Så du må kunne skjule det, så du fortsatt kan presentere deg i rene former hvor det er nødvendig.
Skal jeg rykke ut på first responder hos en gammel dame som trenger hjelp, er ikke det nødvendig at alt viser
Note 4
- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Før så var tatoveringer for gamle sjømenn og horer 

-
- Kontakt:
Jeg er nok mer av sistnevnte enn sjømann 
Note 4

Note 4
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Jeg er nok mest sjømann ... men tror ikke vi har møttesLordShaft skrev:Jeg er nok mer av sistnevnte enn sjømann
Note 4

- norse900
- Motorsykkelen din: BMW R1100RT
Tattoo/piercing/annet

BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Kan vel ikke helt se sammenhengen nei...Zadnez skrev:Du er jo så opptatt av at sykkelen din skal se bøllete ut, er ikke det litt samme sak som en tattis?Bjerknez skrev:Jeg er nok forbi det stadiget hvor jeg synes dette er kult. Jeg missliker virkelig å opptre som gammeldags, men jeg synes bare tatoveringer er harry.GSXR skrev:Interesse for kroppskunst?
Kom med gode råd om pleie, legg til bilder av dine Tattoos/percinger etc,etc.
Dog kan en veldig diskre tatovering være fint på damer, men jeg mener tatoveringen bør bety noe spesielt. Altså at man ikke bare kliner på en tatovering fordi man har lyst på, eller evt. føler man ser kul ut. Jeg kjenner en som driver og tatoverer og han ser virkelig ikke ut i måneskinn. Hele kroppen er dekket av tatoveringer. Også i ansiktet etc. Rett og slett fælt å se på...
-
- Kontakt:
Hahahahajhn skrev:Jeg er nok mest sjømann ... men tror ikke vi har møttesLordShaft skrev:Jeg er nok mer av sistnevnte enn sjømann
Note 4

Note 4
Er forsåvidt enig med deg. No har alle tattis, alt fra Homofile designere til hardcore kriminelle. Er nesten som om en er rebel vist en ikke har tattis.jhn skrev:Jeg har stort sett ingenting i mot tatoveringer, i moderate mengder ... men nå minner det om en mote på linje med slengbukser o.l
Just sayin'
- kimman
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZRX 1200 R
Vel, nå synes jeg at tråden burde holdes til de som er interessert i tatovering, og ønsker å vise frem sine uten at det skal komme folk hit og si at tatoveringer er harry.
Som flere her har sagt, hver sin smak og behag. Så om du ser en tråd du absolutt ikke er interessert i, kan du bare la være å gå inn da. Det er flere tråder her som jeg ikke er interessert i, men jeg går ikke inn og vise min skeptisk for det.
Ønsker jo flere bilder av tatovering her, og kun snakk mellom oss som har tatoveringer/har lyst på tatoveringer
Som flere her har sagt, hver sin smak og behag. Så om du ser en tråd du absolutt ikke er interessert i, kan du bare la være å gå inn da. Det er flere tråder her som jeg ikke er interessert i, men jeg går ikke inn og vise min skeptisk for det.
Ønsker jo flere bilder av tatovering her, og kun snakk mellom oss som har tatoveringer/har lyst på tatoveringer