Noen ganger skulle jeg ønske (eller kanskje ikke...) jeg kunne vært flua på veggenBusa Trond skrev: Bill.merk: Kosebamse"

Noen ganger skulle jeg ønske (eller kanskje ikke...) jeg kunne vært flua på veggenBusa Trond skrev: Bill.merk: Kosebamse"
Nå blir ikke jeg spesielt seksuellt opphisset av å se to menn kose seg på den måten, så er kanskje ikke helt enig at det ALLTID er moro å se "hvordan gjør dem det"Busa Trond skrev: alltid moro å se "Hvordan gjør dem det"
Bill.merk: Kosebamse"
Det måtte en rørlegger til for å skjønne det.... ikke overraskende akkuratBusa Trond skrev:
Her snakker vi dedikerte om Hinkcleys fristelser og Triumph miljøet
Hvor lang blir denne turen totalt? Sån ca.?Olav K skrev:Ja så var man ute på jobb igjen... blir både jul og nyttårsfeiring til havs i år. Men det er første gang på de årene jeg har jobbet ute, at det er julefeiring her, så det går nok bra.
Og siden vi har dårlig vær om dagen, så blir det lite tid på havets bunn, begge system står på dekk, i påvente av mindre vind og lavere bølgehøyde.
Så DA kan man jo fordrive tida med å planlegge alpetur, og det blir avreise med Kiel-båten den 23. juni, foreløpig ser det ut til at jeg satser på å kjøre gjennom Tyskland, og la Speedy "strekke litt på beina".
Har bestillt rom i Neukirchen i Østerrike fra den 25 til 28 juni, de siste dagene av TriDays. Det meste var stappfullt, så det måtte bli noen få minutters (4-5) kjøing utenfor sentrum. Sikkert mer fredelig, men litt kjipt å måtte kjøre imellom da. Så har noen følere ute på andre alternativer, så får se om det ordner seg. Kan avbestille kostnadsfritt fram til 10. juni der jeg har bestillt.
Håper Znirlen får anledning til å bli med (har bestillt plass til han på båten iallefall), og at iallefall noen fra TiV er på tur nedover på den tida... det er en knallgjeng!
Men... nå må man kansje "legge noe i handlekurv" igjen... det er jo bare jul en gang året :-)å
Veit ikke hvor lang den blir, planen foreløpig er som beskrevet over. Etter Neukirchen har jeg lyst til å kjøre Grossglockner, og over til Italia, få med meg Stelviopasset, og så mot Davos, ned til Como i Italia, og så opp igjen til Sveits via San Bernardinopasset, og så jobbe seg vestover mot Chamonix og Annecy i Frankrike.Bjerknez skrev:Hvor lang blir denne turen totalt? Sån ca.?Olav K skrev:Ja så var man ute på jobb igjen... blir både jul og nyttårsfeiring til havs i år. Men det er første gang på de årene jeg har jobbet ute, at det er julefeiring her, så det går nok bra.
Og siden vi har dårlig vær om dagen, så blir det lite tid på havets bunn, begge system står på dekk, i påvente av mindre vind og lavere bølgehøyde.
Så DA kan man jo fordrive tida med å planlegge alpetur, og det blir avreise med Kiel-båten den 23. juni, foreløpig ser det ut til at jeg satser på å kjøre gjennom Tyskland, og la Speedy "strekke litt på beina".
Har bestillt rom i Neukirchen i Østerrike fra den 25 til 28 juni, de siste dagene av TriDays. Det meste var stappfullt, så det måtte bli noen få minutters (4-5) kjøing utenfor sentrum. Sikkert mer fredelig, men litt kjipt å måtte kjøre imellom da. Så har noen følere ute på andre alternativer, så får se om det ordner seg. Kan avbestille kostnadsfritt fram til 10. juni der jeg har bestillt.
Håper Znirlen får anledning til å bli med (har bestillt plass til han på båten iallefall), og at iallefall noen fra TiV er på tur nedover på den tida... det er en knallgjeng!
Men... nå må man kansje "legge noe i handlekurv" igjen... det er jo bare jul en gang året :-)å
Hadde vert litt kult å slått seg med...
'LordShaft skrev:Jeg hadde i utgangspunktet tenkt 3 uker, men godt mulig jeg gjør forandring i planene.... Blir du å kjøre uansett om du får med noen eller ikke? Hvor mange km ser du for deg at du legger deg om dagen på en slik tur?
Note 4