Å kjøre mc i Alpene er ikke hverdagskost...
Haha... for en pudding ass!LordShaft skrev:Ja men hvor langt skal jeg gå rundt grøten før du kan bekrefte om du vil ha meg med på tur da din satans klovn
Vil du ha meg med på tur, stiller nok jeg overivrig og klar for nye eventyr
Note 4
Han har jo touringsykkel. Det er jo til og med varme i styreholkene på den toureren hans!Olav K skrev:Det er bare å planlegge det, Bjerkenez. Og du Lordi, skikkelig tursykkel....?? Skal du kjøpe Goldwing?![]()
![]()
Da ser det ut til at det ordner seg med en liten leilighet i sentrum av Neukirchen, takk til master Roald, for at han kjenner folk over alt. Jeg tror jeg holder på den andre leiligheten en stund til, i tilfelle det er flere som blir med :)
Da får jeg reie opp senga på annekset til deg og Znirln den søndagen.Olav K skrev:...Da er det bare en service på sykkelen før avreise men den tar jeg nok i Tønsberg på Classic, på mandagen før avreise...
Han er nå med nedover, men om han blir i Neukirchen disse dagene vet jeg ikke... på den annen side, er jo KTMen på hjemmebane i ØsterikeBusa Trond skrev:Da får jeg reie opp senga på annekset til deg og Znirln den søndagen.Olav K skrev:...Da er det bare en service på sykkelen før avreise men den tar jeg nok i Tønsberg på Classic, på mandagen før avreise...
Men vent litt... skal Znirln på Tridays med KTMen sin