...og da jeg kom hjem i dag og sa at jeg hadde gjort det, tok hun det med fatning.tagesk skrev:Hustruen var ikke helt negativ til å bytte vår 2000-modell 1150 i en 1200GS Adventure.
[TaSK]
...og da jeg kom hjem i dag og sa at jeg hadde gjort det, tok hun det med fatning.tagesk skrev:Hustruen var ikke helt negativ til å bytte vår 2000-modell 1150 i en 1200GS Adventure.
Handguards og varmeholker hadde vel vært snadder, kan jeg tenke meg.Busa Trond skrev:...å jeg og veslejenta var innpå skogen her om lørdagen på atv.Svein2 skrev:Endelig litt snøkjøring med ATV`n att.
Klargjort for bål og pølser. Men faen å kaldt det var å kjøre hjem igjen uten varme i styret![]()
NM i neglespretten![]()
[img]http://i1160.photobucket.com/albums/q49 ... 7cqaka.jpg[/img]
Oi - gratulerer med ny sykkel. Detaljer og bilder?tagesk skrev:...og da jeg kom hjem i dag og sa at jeg hadde gjort det, tok hun det med fatning.tagesk skrev:Hustruen var ikke helt negativ til å bytte vår 2000-modell 1150 i en 1200GS Adventure.
[TaSK]
Jeg rett og slett elsker jobben min. Jeg skal skrive om dagen gladsak 3.juledag.Bjerknez skrev:Dagens gladsak:
JULEFERIE!!!![]()
AJ skrev:Carpa skrev:Sola snur :)![]()
![]()
!!
Og bare noen uker til sesongstart!!
Var det deg jeg så i Tønsberg i dag ca. 16:00?Kawagutten skrev:AJ skrev:Carpa skrev:Sola snur :)![]()
![]()
!!
Og hvor mange uker til start kommer an på hvor en bor.Fikk en liten førjulstur idag som gjorde godt![]()
Ja var ute å kjørte på den tiden og møtte ingen andre på mc.Var nok bare meg ute i dag :-)poulet_cavalier skrev:Var det deg jeg så i Tønsberg i dag ca. 16:00?Kawagutten skrev:AJ skrev:Carpa skrev:Sola snur :)![]()
![]()
!!
Og hvor mange uker til start kommer an på hvor en bor.Fikk en liten førjulstur idag som gjorde godt![]()
Svart BMW (med 4 hjul). Ble så misunnelig når jeg så deg at det presset seg fram en tåre i øyekrokenKawagutten skrev:Ja var ute å kjørte på den tiden og møtte ingen andre på mc.Var nok bare meg ute i dag :-)poulet_cavalier skrev:Var det deg jeg så i Tønsberg i dag ca. 16:00?Kawagutten skrev:AJ skrev:Carpa skrev:Sola snur :)![]()
![]()
!!
Hvor i Tønsberg var det og hva kjørte du? kanskje jeg har deg på video hehe
Mente jeg husket en sort BMW på andre siden av byen og her kom gledes tåren når jeg endelig fikk gasset litt,helt frem til smertene slo til ganske kraftig når jeg parkerte men det var verdt detpoulet_cavalier skrev:Svart BMW (med 4 hjul). Ble så misunnelig når jeg så deg at det presset seg fram en tåre i øyekrokenKawagutten skrev:Ja var ute å kjørte på den tiden og møtte ingen andre på mc.Var nok bare meg ute i dag :-)poulet_cavalier skrev:Var det deg jeg så i Tønsberg i dag ca. 16:00?Kawagutten skrev:AJ skrev:Carpa skrev:Sola snur :)![]()
![]()
!!
Hvor i Tønsberg var det og hva kjørte du? kanskje jeg har deg på video hehe![]()
Edit: var vel i Valløveien ca. rett før rundkjøringen ved Gjermundsen auto
Hva gjør du for å beskytte sykkelen mot saltet?
Dette er definitivt dagens beste gladsakToven skrev:http://www.ta.no/N__kommer_sopebilen-5-50-48641.html
NÅ begynner det virkelig å nærme seg
Måtte lese link-teksten en ekstra gang, for jeg leste først en r inni bilen :-)å