Når alle gode ting er tre, følger den fjerde med.Intruder skrev:Så var dette treffet historie,vellykket har jeg hørt....
og jeg har også hørt alle gode ting er tre
og en får slutte mens leken er god...??
Så her kan du nok ikke slutte nei

Når alle gode ting er tre, følger den fjerde med.Intruder skrev:Så var dette treffet historie,vellykket har jeg hørt....
og jeg har også hørt alle gode ting er tre
og en får slutte mens leken er god...??
Olav K skrev:Nå satte jeg lørdagsbiffen i halsen her, du var ubetalelig med den løvemankenBusa Trond skrev:![]()
Bannerbildet etter en fjong en i glasset blir det også![]()
Her med Intruder med Helvetes caps, og
Busa Trond med AJ sveis![]()
[img]http://i1160.photobucket.com/albums/q49 ... mtn5cu.jpg[/img]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kose dere masse, beste hilsen fra havet![]()
Busa Trond skrev:![]()
Vi får ha det som et nyttårsforsett å møtes der i august igjen Intruder![]()
Det som bekymrer meg er at vi ble så bortskjemt i matveien på sist tur atte, når Gourmetkokken ojda
klinte til med 7sjø-gryta er det vanskelig og ikke lengte tilbake
Gleder meg alleredeojda skrev:Busa Trond skrev:![]()
Det som bekymrer meg er at vi ble så bortskjemt i matveien på sist tur atte, når Gourmetkokken ojda
Nå blei jeg så fornerma atte neste gang det er min tur til å lage middag, blire potetgull å konjak igjen :-)å
Gielas skrev:Gleder meg alleredeojda skrev:Busa Trond skrev:![]()
Nå blei jeg så fornerma atte neste gang det er min tur til å lage middag, blire potetgull å konjak igjen :-)å
ArcticTiger skrev:Jeg kåmmer.
I mellomtiden får du ha et riktig godt nytt år Intruder!!Intruder skrev:Om det blir noe så kommer jeg med det samme gamle rælet vet dere,men foreløpig er jeg fortsatt 1 % usikker...selv om jeg vet det tallet ikke støtt er like populært her i grenda....
ME RIDING..
...og blir det noe er det altså onlyfor tidligere deltakere...
Gielas skrev:I mellomtiden får du ha et riktig godt nytt år Intruder!!Intruder skrev:Om det blir noe så kommer jeg med det samme gamle rælet vet dere,men foreløpig er jeg fortsatt 1 % usikker...selv om jeg vet det tallet ikke støtt er like populært her i grenda....
ME RIDING..
...og blir det noe er det altså onlyfor tidligere deltakere...
![]()