Synd ikke dette ble noe.
Synd ikke dette ble noe.
Hadde vært drittstilig hvis de hadde gjort alvor av dette.
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... ffe9c4acf0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... ffe9c4acf0" onclick="window.open(this.href);return false;
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Synd ikke dette ble noe.
Tja...
Kanskje ikke spesielt synd at det ikke ble noe av...?

No. 8 of Top 25 Biggest Product Flops of All Time:
http://www.dailyfinance.com/photos/top- ... ide=982937" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.dailyfinance.com/photos/top- ... ide=982937" onclick="window.open(this.href);return false;

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Hadde vært tøft med nattsyn i instrumentene :-) Selv om det er gode lys på GTR'en så liker jeg ikke å kjøre i mørket. Audi har dette på sine premium biler.
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Jeg er enig med JohnnyTh, dette hadde vært midt i blinken for å oppdage elg og rein og dritt og lort.
Var det jeg tenkte. Elg, hjort og narkomaner i veikanten.jhn skrev:Jeg er enig med JohnnyTh, dette hadde vært midt i blinken for å oppdage elg og rein og dritt og lort.
- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Hmmm, vet ikke med dere andre, men jeg har ihvertfall ganske brukbare lys på sykkelen.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Joda, og kombinert med et nattoptikk system så hadde det sikkert blitt helt rått.Snikendeugle skrev:Hmmm, vet ikke med dere andre, men jeg har ihvertfall ganske brukbare lys på sykkelen.
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Det måtte i såfall være kombinert med varsellyd /lys, så man ikke trengte å glo på displayet hele tida ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Vær så snill og ikke ta fra meg motorsykkelkjøringen ved å installere alskens elektronikk som gjør servicer og vedlikehold dyrere. Greit nok, det gjelder ikke ALT av elektronikk, men nettkamera er nok noe jeg fint kan klare meg uten. Spesielt av den enkle grunn at jeg svært sjelden kjører nattestid.
-
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Og likevel kjører du "alltid" rund med kamera på sykkelen...Bjerknez skrev:Vær så snill og ikke ta fra meg motorsykkelkjøringen ved å installere alskens elektronikk som gjør servicer og vedlikehold dyrere. Greit nok, det gjelder ikke ALT av elektronikk, men nettkamera er nok noe jeg fint kan klare meg uten. Spesielt av den enkle grunn at jeg svært sjelden kjører nattestid.

- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Tror ikke kamera gjør vedlikeholdet av sykkelen dyrere 

-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Som sagt, så tror jeg nok ikke kameraet er en del av service rutinene til forhandler. Men det kommer vel snart det ogsåBanditmannen skrev:Og likevel kjører du "alltid" rund med kamera på sykkelen...Bjerknez skrev:Vær så snill og ikke ta fra meg motorsykkelkjøringen ved å installere alskens elektronikk som gjør servicer og vedlikehold dyrere. Greit nok, det gjelder ikke ALT av elektronikk, men nettkamera er nok noe jeg fint kan klare meg uten. Spesielt av den enkle grunn at jeg svært sjelden kjører nattestid.![]()

Synes jeg hører følgende spørsmål:
"Skal vi pusse glasset forran kameralinsen og lade batteriet for deg?" Kun 250,-

De fleste dyr jeg har sett kommer som raketter fra siden og krysser veibanen og ikke rusler rolig i veikanten.JohnnyTh skrev:Var det jeg tenkte. Elg, hjort og narkomaner i veikanten.jhn skrev:Jeg er enig med JohnnyTh, dette hadde vært midt i blinken for å oppdage elg og rein og dritt og lort.
Dette er jo bare en gimmik og ikke noe annet.
Har vært prøvd ut på biler i mange år og har veldig lite for seg.
Både Audi, Volvo, BMW Mercedes osv kan levere dette.
Hadde dette vært noe hadde de selvfølgelig solgt i bøtter og spann.
Dette er billig teknologi i dag.
Så på Flåklypa her om dagen, og dette minner litt om radaren i Il Tempo Gigante

Merkelig.AJ skrev:Tja...
Gammel motorolje, eksos og svidd gummilukt på boks, trodde alle damer drømte om menn som luktet som det?