Honda600 skrev:Mye interessant info og spennende videoer i denne tråden.
Bestilte selv en Scrambler Icon i uken som gikk, og gleder meg som et lite barn til levering ved sesongstart.
Det blir til å døyve ventetiden med å sjekke ut ekstrautstyr. Må spesielt finne løsninger som gjør at det går an å transportere med seg noe mer enn lommebok og tannbørste på litt lengre turer. Originale sidevesker fra Ducati ser meget bra ut, men virker ikke som at lastekapasiteten er spesielt god. Får se hva de kommer opp med
Kommet noen prislister for ekstrautstyr ennå?
Kjekt å høre det er flere som har forelsket seg og forhåndsbestilt Scrambler! :-) Gikk du for gul eller rød versjon av Icon? Det er ikke så mye som skal til for å endre utseendet på den. Skifte sidepanel på tanken, og du har en helt annen look.
Angående prisliste for ekstrautstyr, så har jeg ikke komt over noe i Norge enda. Men på Ducatistore.co.uk ligger det ute en del. 159 pund for svarte sidepanel i aluminium. I underkant av 2000,- norske. Gjerne litt mer hvis en må betale toll. Så får vi vente og se hvorvidt de norske prisene blir hyggeligere.

Jeg har forstått Løvaas får inn syklene i slutten av måneden. Går ut fra de får inn litt extrautstyr samtidig. Iallefall prisliste på det.
Jeg er også veldig nysgjerrig på bagasjeløsninger. Blir trolig å kjøpe de originale sideveskene bak selv, og bestille en bag fra Kriega som går på baksetet. Har allerede bestilt ei rumpetaske fra Kriega til å ha småting i, som kamera, mobil, lommebok osv. Venter dog til jeg har sykkelen med å bestille den store bagen. Vil ta mål av salen først for å se hvor stor jeg trenger, og få vekt/plassbegrensning på sideveskene.
Relaterte lenker:
http://ducatistore.co.uk/shop/bike-acce ... mbler.html