For de som ikke fikk den med seg...:
https://www.regjeringen.no/nb/aktuelt/n ... id2356841/" onclick="window.open(this.href);return false;
Så...?
Hva synes folket her inne om Ernas tale?
"Å gjøre en forskjell" - Statsministerens nyttårstale 2015
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
"Å gjøre en forskjell" - Statsministerens nyttårstale 2015

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Kmann
- Motorsykkelen din: BMW R1150GS -00, BMW K100 RT-85
Re: "Å gjøre en forskjell" - Statsministerens nyttårstale 20
Var en ting som gikk igjen i talen: Vi kan alle gjøre en forskjell... ja det er bra sikkert, hun har kutta ut "en", så står det igjen "Vi kan gjøre forskjell". Det er bra sikkert!! Det kan de. De rike blir mer kreativ av å få mer, og de som har lite blir visst mer kreativ av å få mindre... De som har støttet oss skal få igjen så det monner og de andre kan seile sin egen sjø... up your ....
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km
- poulet_cavalier
- Motorsykkelen din: R1200GS
Hva som sies i festtaler er ikke spesielt viktig. Men i løpet av det siste året har vi fått lavere avgift på MC, vi er kvitt arveavgift og en del tåpelige forbud, lokaltoget går nå 4 ganger i timen i stedet for to - noe som de røde har hatt som valgløfte i en mannsalder - og dette skjedde uten snorklipping, hornmusikk og massive oppslag i pressen (det siste er kanskje ikke så merkelig).
Hva som har blitt så ille for de som sliter har ikke jeg fått med meg - men en samlet presse (kanskje unntatt nettavisen) maler så svart de kan.
Jeg syns Erna har gjort en bra jobb jeg. Men hun kunne lært litt sjølskryt av Støre og co.
Hva som har blitt så ille for de som sliter har ikke jeg fått med meg - men en samlet presse (kanskje unntatt nettavisen) maler så svart de kan.
Jeg syns Erna har gjort en bra jobb jeg. Men hun kunne lært litt sjølskryt av Støre og co.
FLICKR: https://www.flickr.com/photos/132823894@N04/
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras
Veldig enig!poulet_cavalier skrev:Hva som sies i festtaler er ikke spesielt viktig. Men i løpet av det siste året har vi fått lavere avgift på MC, vi er kvitt arveavgift og en del tåpelige forbud, lokaltoget går nå 4 ganger i timen i stedet for to - noe som de røde har hatt som valgløfte i en mannsalder - og dette skjedde uten snorklipping, hornmusikk og massive oppslag i pressen (det siste er kanskje ikke så merkelig).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Michael Jackson sang for mange år siden at du skal være den forskjellen du mener verden trenger... Ikke noe nytt i det.
Talen var ganske tannløs og ikke noe spesiell... litt som Erna har vært hele året..Hun står ikke fram som en leder ,,, er feig og tilbaketrukket , heller ikke når det kommer fram at hennes kontor pluss stortinget osv osv er avlyttet ... ingen ting skjer fra justisminister eller henne ... Mister respekt .....
Talen var ganske tannløs og ikke noe spesiell... litt som Erna har vært hele året..Hun står ikke fram som en leder ,,, er feig og tilbaketrukket , heller ikke når det kommer fram at hennes kontor pluss stortinget osv osv er avlyttet ... ingen ting skjer fra justisminister eller henne ... Mister respekt .....
"Do the right thing"
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Helt enig.
Det de så langt har gjort er jo mest bare piss. De burde ha litt større ambisjoner enn de har vist til nå.
FrP som har bygd seg opp på motstand mot skatter og avgifter, bomveier og innvandring. Partiet for folk flest. Jau jau.
Høyre som alltid har proklamert at de står for nøkternhet, ansvarlighet og fornuft. Og som for noen år siden sa at de skulle konsentrere seg om mennesker, ikke millioner ... eller noe i den dur
Folk flest har ikke fått lavere skatter eller avgifter, tvert i mot. Bommene settes opp i stadig høyere tempo. Innvandring ... der har de jo fått resultater, de har i løpet av nattens mulm og mørke klart og sende ut noen hundre barn som de hadde lovet å gi en ny og mild behandling.
Pluss en masse rot og dritt og dårlig handverk i fra flere ministre ... miljø- justis- finans-helse-.
I skrivende stund hører jeg Solberg sitte på TV å si i en eller annen sammenheng at "vi gjør mye for folk flest, og spesielt de svakeste ... hun tenker kanskje på formueskatten som jo er en kjempeflott sak for folk flest.
Kan ikke påstå at jeg er veldig imponert.
Det de så langt har gjort er jo mest bare piss. De burde ha litt større ambisjoner enn de har vist til nå.
FrP som har bygd seg opp på motstand mot skatter og avgifter, bomveier og innvandring. Partiet for folk flest. Jau jau.
Høyre som alltid har proklamert at de står for nøkternhet, ansvarlighet og fornuft. Og som for noen år siden sa at de skulle konsentrere seg om mennesker, ikke millioner ... eller noe i den dur
Folk flest har ikke fått lavere skatter eller avgifter, tvert i mot. Bommene settes opp i stadig høyere tempo. Innvandring ... der har de jo fått resultater, de har i løpet av nattens mulm og mørke klart og sende ut noen hundre barn som de hadde lovet å gi en ny og mild behandling.
Pluss en masse rot og dritt og dårlig handverk i fra flere ministre ... miljø- justis- finans-helse-.
I skrivende stund hører jeg Solberg sitte på TV å si i en eller annen sammenheng at "vi gjør mye for folk flest, og spesielt de svakeste ... hun tenker kanskje på formueskatten som jo er en kjempeflott sak for folk flest.
-
- Motorsykkelen din: Husaberg FS650
Sitter FRP i flertalls regjering? Vanskelig å få til alt du lover og lyver om viss ikke.jhn skrev:Helt enig.
Men det spiller ingen rolle hvem som bestemmer. Alle er stort sett idioter som sier en ting og gjør en annen.