Vi kan bytteprøve sykler! Jeg har lyst å teste en MSXOrion skrev:Venter til jeg får Scrambleren, ellers takk som byr :-)

Vi kan bytteprøve sykler! Jeg har lyst å teste en MSXOrion skrev:Venter til jeg får Scrambleren, ellers takk som byr :-)
Må få litt mer erfaring på tung sykkel før jeg tester andre sine. Men du kan godt få prøve den til våren. Artig sykkel å kjøre.Snikendeugle skrev:Vi kan bytteprøve sykler! Jeg har lyst å teste en MSXOrion skrev:Venter til jeg får Scrambleren, ellers takk som byr :-)
Min er ikke så tung.. veier kun 170kgOrion skrev:Må få litt mer erfaring på tung sykkel før jeg tester andre sine. Men du kan godt få prøve den til våren. Artig sykkel å kjøre.Snikendeugle skrev:Vi kan bytteprøve sykler! Jeg har lyst å teste en MSXOrion skrev:Venter til jeg får Scrambleren, ellers takk som byr :-)
Vi kan evnt. møtes i Horten eller Drammen etter som det passer :-)Bjerknez skrev:Er bakken bar så blir jeg nok med. Men blir et stykke å kjøre for meg da hvis vi skal møtes på Vestfold siden, så krever nok vertfall at det er 5 grader+ for min del.
Få se ann litt
Horten høres bra ut for min del. Da tar jeg nok fergen muligens.Kawagutten skrev:Vi kan evnt. møtes i Horten eller Drammen etter som det passer :-)Bjerknez skrev:Er bakken bar så blir jeg nok med. Men blir et stykke å kjøre for meg da hvis vi skal møtes på Vestfold siden, så krever nok vertfall at det er 5 grader+ for min del.
Få se ann litt
PS: Duke`n veier 160.
Hadde en "prøverunde" idag jegKawagutten skrev:Sitter her med et stort håp om å få til en første tur på over 10 mil med mcsiden folk allerede til neste helg Søndag 11 ca kl 11-16.Det er meldt noen få varme,akkurat nok med gode klær :-)
Noen som er klare for å begynne tidlig og har forslag til hvor det er mest mulig bare veier foruten E18 og E6?
Alle må gjerne legge ut sin første tur i denne tråden.Ser for meg noen kaffe stopp på denne turen :-)
Regnet med at det fremdeles er glatt noen steder så får lage tur etter hvor det er best å kjøre bare en får kjørt litt,får bare kjøre etter forholdene så går det braSolo-rider skrev:Hadde en "prøverunde" idag jegKawagutten skrev:Sitter her med et stort håp om å få til en første tur på over 10 mil med mcsiden folk allerede til neste helg Søndag 11 ca kl 11-16.Det er meldt noen få varme,akkurat nok med gode klær :-)
Noen som er klare for å begynne tidlig og har forslag til hvor det er mest mulig bare veier foruten E18 og E6?
Alle må gjerne legge ut sin første tur i denne tråden.Ser for meg noen kaffe stopp på denne turen :-)![]()
Greie kjøreforhold nede ved kysten. Men det er litt vel spennende ennå å kjøre på nordsiden av E 18. Stedvis is...
Nærmere 150 med fæle katalysatoren som er fjernetKawagutten skrev:Vi kan evnt. møtes i Horten eller Drammen etter som det passer :-)Bjerknez skrev:Er bakken bar så blir jeg nok med. Men blir et stykke å kjøre for meg da hvis vi skal møtes på Vestfold siden, så krever nok vertfall at det er 5 grader+ for min del.
Få se ann litt
MSX'en veier 102 med full tankSnikendeugle skrev:Nærmere 150 med fæle katalysatoren som er fjernetKawagutten skrev:Vi kan evnt. møtes i Horten eller Drammen etter som det passer :-)Bjerknez skrev:Er bakken bar så blir jeg nok med. Men blir et stykke å kjøre for meg da hvis vi skal møtes på Vestfold siden, så krever nok vertfall at det er 5 grader+ for min del.
Få se ann litt
Jepp, vi får se ann littKawagutten skrev:Kommer til å legge opp turen sånn at det passer bra for alle som vil være med.
Det er foreløbig meldt regn tidlig på lørdag så derfor valgte jeg søndag men vi får se.
Vi har jo noen dager på å velge møtested og rute så finner ut av det :-)
Ja, tørre veier er et must for meg vertfall...mortenolb skrev:Nå som det har blitt vått i kveld/natt så er det vel fort et par måneder til veiene blir tørre igjen. Jeg står hvertfall over om det ikke er tørt