ABS eller ikke på MT-125

Prat, råd og tips for dere med lett-MC, crossere o.l.
Brukeravatar
JohnnyTh
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA

Re: ABS eller ikke på MT-125

Legg inn av JohnnyTh »

Min lokale forhandler kunne ikke skaffe en MT-125 før tidligst april. Forhandleren i Kr.Sand hadde en rød -med ABS- på lager og har en muntlig avtale om å kjøpe den. Blir moro å prøve en lett mc fra dagens marked. Den 80 kubikkeren jeg hadde i 1989 var ikke veldig imponerende. :roll
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Kontakt:

Legg inn av kjellv »

JohnnyTh skrev:Min lokale forhandler kunne ikke skaffe en MT-125 før tidligst april. Forhandleren i Kr.Sand hadde en rød -med ABS- på lager og har en muntlig avtale om å kjøpe den. Blir moro å prøve en lett mc fra dagens marked. Den 80 kubikkeren jeg hadde i 1989 var ikke veldig imponerende. :roll
Veldig bra! Sørg for å skrive kontrakt med det samme. Denne modellen kommer til å selge alt Yamaha klarer å skaffe, slik det var i fjor da nye YZF-R125 kom. Da var det ikke mulig å skaffe nok til å dekke etterspørselen.
Den røde er forresten aller finest etter min mening. Meget spesiell farge som endrer seg etter lysforholdene.
Dette blir bra for frøkna di :thumleft

Brukeravatar
Kawagutten
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R

Legg inn av Kawagutten »

kjellv skrev:
JohnnyTh skrev:Min lokale forhandler kunne ikke skaffe en MT-125 før tidligst april. Forhandleren i Kr.Sand hadde en rød -med ABS- på lager og har en muntlig avtale om å kjøpe den. Blir moro å prøve en lett mc fra dagens marked. Den 80 kubikkeren jeg hadde i 1989 var ikke veldig imponerende. :roll
Veldig bra! Sørg for å skrive kontrakt med det samme. Denne modellen kommer til å selge alt Yamaha klarer å skaffe, slik det var i fjor da nye YZF-R125 kom. Da var det ikke mulig å skaffe nok til å dekke etterspørselen.
Den røde er forresten aller finest etter min mening. Meget spesiell farge som endrer seg etter lysforholdene.
Dette blir bra for frøkna di :thumleft
Det var det jeg tenkte at de blir solgt ut fordi det blir tatt inn for lite sykler.det har vært et problem i alle tider.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Svar