GSX-R600 med ABS bremser?
-
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX750ES '86.
GSX-R600 med ABS bremser?
Ser at det ligger noen annonser på finn.no som antyder at GSX-R600 (og GSX-R750) leveres med ABS-bremser i 2015. Bl.a. denne. Men når jeg går inn på nettsidene til Suzuki finner jeg ingen info om dette. Noen som vet? 

DoD #0586
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Re: GSX-R600 med ABS bremser?
Uten at jeg vet svaret så kan jeg vel ikke forstå annet enn at GSX R600/750 har ABS bremser...?toref skrev:Ser at det ligger noen annonser på finn.no som antyder at GSX-R600 (og GSX-R750) leveres med ABS-bremser i 2015. Bl.a. denne. Men når jeg går inn på nettsidene til Suzuki finner jeg ingen info om dette. Noen som vet?
Når GSX650F har det, så må vel denne ha det?
- Tomgsx-r
- Motorsykkelen din: SUZUKI GSX-R 1000
Gsx-r har ikke hatt det til nå såvidt meg bekjent. Men mener og ha lest at dem skal tilby det på 2015 modellen. :-)
Edit. Gsx-r 1000 får ihvertfall Abs : http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2 ... -graphics/" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit. Gsx-r 1000 får ihvertfall Abs : http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2 ... -graphics/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bjerknez
- Kontakt:
Jøss... trodde alle nye sykler nå hadde ABS jeg...
Er vel bare premium sykler som har dette da kanskje

-
Kanskje det er like greit å sikte på 1000-klassen med det samme ja
Hadde egentlig sett for meg at 120 hk var tilstrekkelig på en sykkel, men noen fler skader jo ikke. ABS skal jeg i alle fall ha.

DoD #0586
Stoppies er no herk med ABS vet duBjerknez skrev:Jøss... trodde alle nye sykler nå hadde ABS jeg...

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Neida, for de fleste sykler som er levert med ABS har også muligheten til å skru denne av ved hjelp av en knapp.... Det har hvertfall de aller høyest på listen av premium sykler
Note 4

Note 4
Blir nok litt elektronikk på neste rampesykkel. Det savnes faktisk av og til, tro det eller eiLordShaft skrev:Neida, for de fleste sykler som er levert med ABS har også muligheten til å skru denne av ved hjelp av en knapp.... Det har hvertfall de aller høyest på listen av premium sykler![]()

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Ja elektronikken har reddet ræven min fra å highside to ganger siste sesongene.... Så jeg er ikke tvil om at elektronikk på sykkel er langt viktigere enn folk liker å innrømme.... Jeg selv mente i alle år at varmeholker var for pensjonister og var en seniorsjuke.... Ville ikke vært uten etter jeg fikk det selv
Note 4

Note 4
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Suzuki er sinnsykt treige med elektronikk på R-syklene sine, gudene veit hvorfor.. Jeg trodde riktignok bare det var 1000 som ble levert med ABS nå?Bjerknez skrev:Jøss... trodde alle nye sykler nå hadde ABS jeg...
Heilt riktig. Honda er den ultimate premiums sykkelen siden dei var først ute med ABS i RR klassen og var muligens først ute med ABS i 92 til ST1100? Lenge før mediums merket Triumph kom med detBjerknez skrev:Jøss... trodde alle nye sykler nå hadde ABS jeg...
-
He-he, har siklet litt på S1000RR også. Sikkert bra saker det..LordShaft skrev:Neida, for de fleste sykler som er levert med ABS har også muligheten til å skru denne av ved hjelp av en knapp.... Det har hvertfall de aller høyest på listen av premium sykler![]()
Note 4

DoD #0586
-
Jepp, det er slik jeg skjønner det også. Er nok bare litt villedende tittel på annonsen jeg linket til i toppen her.mortenolb skrev:Suzuki er sinnsykt treige med elektronikk på R-syklene sine, gudene veit hvorfor.. Jeg trodde riktignok bare det var 1000 som ble levert med ABS nå?Bjerknez skrev:Jøss... trodde alle nye sykler nå hadde ABS jeg...

DoD #0586
- Bjerknez
- Kontakt:
Det blir vel gjerne testet ut på "billige mopper" før dem monterer det på de skikkelige syklene vil jeg troKawaJens skrev:Heilt riktig. Honda er den ultimate premiums sykkelen siden dei var først ute med ABS i RR klassen og var muligens først ute med ABS i 92 til ST1100? Lenge før mediums merket Triumph kom med detBjerknez skrev:Jøss... trodde alle nye sykler nå hadde ABS jeg...

Dette forklarer jo hvorfor Suzuki har avventetBjerknez skrev:Det blir vel gjerne testet ut på "billige mopper" før dem monterer det på de skikkelige syklene vil jeg troKawaJens skrev:Heilt riktig. Honda er den ultimate premiums sykkelen siden dei var først ute med ABS i RR klassen og var muligens først ute med ABS i 92 til ST1100? Lenge før mediums merket Triumph kom med detBjerknez skrev:Jøss... trodde alle nye sykler nå hadde ABS jeg...
Er vel bare premium sykler som har dette da kanskje![]()