Ok i utgangspunktet tenkte jeg også STYGG!!, men ta en titt til, og en til.
Her skal det prøves til våren.

http://www.finn.no/finn/mc/new/object?finnkode=32616772" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, no har æ titta både en gang, en gang til, og en til, og enda et par ganger, men hjalp det? Næææi. Men æ trur det kan være en meget bra sykkel.ojda skrev:Hva med denne da? Det er ikke skrevet mange ord om denne her i forumet.
Ok i utgangspunktet tenkte jeg også STYGG!!, men ta en titt til, og en til.
Her skal det prøves til våren.![]()
http://www.finn.no/finn/mc/new/object?finnkode=32616772" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, jeg er vel kansje litt miljøskadet.jhn skrev:Ja, no har æ titta både en gang, en gang til, og en til, og enda et par ganger, men hjalp det? Næææi. Men æ trur det kan være en meget bra sykkel.ojda skrev:Hva med denne da? Det er ikke skrevet mange ord om denne her i forumet.
Ok i utgangspunktet tenkte jeg også STYGG!!, men ta en titt til, og en til.
Her skal det prøves til våren.![]()
http://www.finn.no/finn/mc/new/object?finnkode=32616772" onclick="window.open(this.href);return false;
Æ har jo en sykkel som æ heller ikke liker utseende på, men lever godt med det
Slett ikke uenig.ojda skrev: Av positive ting så jeg. Nok av krefter på lavt turtall, det skal være en nydelig sittestilling med et nydelig sete. God vindbeskyttelse uten turbulens. Lav eksospotte = smal sideveskemontering. I det heletatt synes jeg ikke det virker som en halvgal sykkel.
He he, artig, et godt eksempel på smak og behag. Den eneste grunnen til at æ eventuelt kunne tenkt mæ denne sykkelen, e nettopp motoren. Æ blir ikke sjarmert av en twin med tilhørende vibrasjoner og smal effektkurve. I en litt nedtunet R4 har man jo bedre tilgang til kreftene på alle turtall og mykere gange.AJ skrev:Slett ikke uenig.ojda skrev: Av positive ting så jeg. Nok av krefter på lavt turtall, det skal være en nydelig sittestilling med et nydelig sete. God vindbeskyttelse uten turbulens. Lav eksospotte = smal sideveskemontering. I det heletatt synes jeg ikke det virker som en halvgal sykkel.
Synes ikke den nye Versys'en ser så verst ut. Kan til og med like lykta på den...![]()
Setet har fått mye ros og det ser også bra ut.
Det jeg derimot så fram til med den nye Versys'en, som det verserte rykte om en god stund før lanseringen, var ny twin-motor. Dvs. en forstørret utgave av 650 motoren i lillebror-versjonen.
Men det fikk vi ikke... Synd.
Likevel virker det som at Kawasaki har greid å tune linjefirer'n slik at den har fått noe av egenskapene til en kraftig linjetoer.![]()
Men lyd og utseende (av en stor langslaget linjetoer) kan aldri erstattes med en linjefirer... Sånn er det bare med den saken
Fronten minner meg hver gang om Tiger Sport sin. Men det er jo for så vidt helt innafor.AJ skrev:Versys 1000 er blitt en flott svane i forhold til den mindre pene anda den var tidligere. Det synes i hvert fall jeg:
Er blitt en flott sykkel.
Endelig har den også fått midtstøtte.
Testinfo:
http://www.cycleworld.com/2014/10/15/20 ... fications/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvorfor ?Bjerknez skrev:Ahh.. så ikke at det var rekkefirer før nå... Da vil vertfall ikke jeg hatt den uansett.
En slik sykkel må ha tre eller mindre i mine øyne.
Fordi jeg liker lyden av V-Twin og triple bedre og jeg synes slike sykler bør ha en slik lyd. Et søk på youtube bekrefter nettopp dette. Selv om disse youtube lydtestene ikke alltid klarer å gjengi lyden 100%.Jompa skrev:Hvorfor ?Bjerknez skrev:Ahh.. så ikke at det var rekkefirer før nå... Da vil vertfall ikke jeg hatt den uansett.
En slik sykkel må ha tre eller mindre i mine øyne.
Uenig med deg (Ække muligjhn skrev:Lyd eller ulyd kommer aldri til å ble et godt argument for å kjøpe/ikke kjøpe en sykkel.
Et ganske meningsløst argument i min verden.
Jeg trodde heller ikke det var mulig, din vriompeis ... men du har jo rett.ojda skrev:Uenig med deg (Ække muligjhn skrev:Lyd eller ulyd kommer aldri til å ble et godt argument for å kjøpe/ikke kjøpe en sykkel.
Et ganske meningsløst argument i min verden.). Ulyd er definitivt et godt argument til ikke å kjøpe sykkel
Det er vel ikke for morroskyld at de aller fleste av oss brenner av penger på "effekt"-annlegg og jeg vil tippe dette gjøres grunnet lyden og ikke den "svimlende" effekten man får. Jeg kan være enig i at det er rørende og høre lyden av en R-sykkel i 14.000omdr. da en slik sykkel kler og ha en høyfrekvent lyd som virkelig skjærer i ørene, men på en slik sykkel som dette så foretrekker jeg nok litt råere lyd på lavere turtall også.jhn skrev:Lyd eller ulyd kommer aldri til å ble et godt argument for å kjøpe/ikke kjøpe en sykkel.
Et ganske meningsløst argument i min verden.
Jo... man hører forskjell på tre og fire cylindre på tomgang, over etpar tusen er det omtrent likt.Bjerknez skrev:Fordi jeg liker lyden av V-Twin og triple bedre og jeg synes slike sykler bør ha en slik lyd. Et søk på youtube bekrefter nettopp dette. Selv om disse youtube lydtestene ikke alltid klarer å gjengi lyden 100%.Jompa skrev:Hvorfor ?Bjerknez skrev:Ahh.. så ikke at det var rekkefirer før nå... Da vil vertfall ikke jeg hatt den uansett.
En slik sykkel må ha tre eller mindre i mine øyne.