Kawagutten:
Hvis du drar på tur, så husk og ta med deg GoPro'en elelr evt. ta bilder. Fullt referat ønskes

Var ute og kjørte ista og det var tørre veier rundt her men ser det er helomvending på YR nå for i morgen men hvis jeg skal ut så skal dere få masse videoer ala Spieldberg med verdens beste referat ellers så får dere et lite et neste gangBjerknez skrev:Er meldt fare for nedbør/snø utover dagen i morgen samt minusgrader, så jeg står nok over denne gangen ja :-)å
Kawagutten:
Hvis du drar på tur, så husk og ta med deg GoPro'en elelr evt. ta bilder. Fullt referat ønskes
Carpa skrev:Imponert over optimisten deres altså. Planlegge kjøretur i januar :o
Har du ikke kjørt ennå?Kawagutten skrev:Carpa skrev:Imponert over optimisten deres altså. Planlegge kjøretur i januar :o
Du må gjerne være med
Nei men jeg har muligheten med fine bare veier her og å kjøre til Fredrikstad er jo bare tull siden det er dårlig vær der men når det blir fint vær så tar jeg turen dit bare for å ta en helg der å ha noe å gjøre hehe altså https://www.youtube.com/watch?v=4dPhWDO ... freload=10" onclick="window.open(this.href);return false;Bjerknez skrev:Har du ikke kjørt ennå?Kawagutten skrev:Carpa skrev:Imponert over optimisten deres altså. Planlegge kjøretur i januar :o
Du må gjerne være med
Så fint det gikk bra men det hørtes rart ut at den skar seg på første tur,hva skjedde?bm skrev:Første tur i år var på fredag kveld. Poden og eg skulle ut å kjøre slik at han fikk teste ut nye moppen.
Fint kjørevær og tørre veier. Turen begynte bra og poden var storfornøyd med nye sykkelen, helt til den skar seg![]()
Fulgte med ham i speilet da sykkelen plutselig skar ut, motor låste bakhjulet.
Han reagerte raskt og fikk lagt sykkelen inn til siden og unngikk akkurat å bli påkjørt av idioten i bil som kun lå to meter bak ham.
Parkerte moppen og hjem etter henger.
Hjemme i garasjen demonterer vi, sylinder/stempel er revet. Så nå er jakten på nytt sylinderkit i gang...
Kawagutten skrev: Så fint det gik bra men det hørtes rart ut at den skar seg på første tur,hva skjedde?
bm skrev:Kawagutten skrev: Så fint det gik bra men det hørtes rart ut at den skar seg på første tur,hva skjedde?
Vanskelig å si, virker som om olje/bensin er ok, skvetter en del ut eksosen. Kan være resultat av at tidligere eier kan ha hatt varmgang. Han er villig til å være med å dekke noe av kostnadene
Rune75 skrev: Veldig sannsynlig at det kommer av for liten dyse. Nesten garantert. Har det blitt fjernet noen plomberinger ?