Dette kan bli spennende.

Stian skrev:Da blir mest sansynlig sykkel bestillt i morgen. Ser ut som det blir en flunk ny 2014 KTM 690 SMC R.
Dette kan bli spennende.
Ja d e meget bra :)norse900 skrev:Gratla me nye sykkel!!![]()
Forresten så e det jysla kjekt å se at der e nye fra denne kanten av landet så e inne på dette forumet!![]()
Finnes det MC-dekk som ikke er laget av gummi?norse900 skrev:Det får en håpe
Kjører fremdeles daglig såfremt det ikke er (-eller er fare for) glatte veier. Er livredd for å bli "rusten":
Du får gi lyd når du er klar for å slite gummidekk igjen.
Dere er enda heldigere enn visse vestfoldinger da som bare kan kjøre en gang iblandtnorse900 skrev:Det får en håpe
Kjører fremdeles daglig såfremt det ikke er (-eller er fare for) glatte veier. Er livredd for å bli "rusten":
Du får gi lyd når du er klar for å slite gummidekk igjen.
Måtte jo spesifisere... Kunne jo hende jeg mente Skipsdekk, Smartass!!Bjerknez skrev:Finnes det MC-dekk som ikke er laget av gummi?norse900 skrev:...Du får gi lyd når du er klar for å slite gummidekk igjen.
Tenkte meg det janorse900 skrev:Måtte jo spesifisere... Kunne jo hende jeg mente Skipsdekk, Smartass!!Bjerknez skrev:Finnes det MC-dekk som ikke er laget av gummi?norse900 skrev:...Du får gi lyd når du er klar for å slite gummidekk igjen.![]()
Ellers håper jeg inderlig på en snarlig vår i Vestfold! Her nærmer vinteren seg, dvs. at det kan forekomme dager med hagl, isete veier og i verste fall snø. Forhåpentligvis varer det bare et par timer. :[-o<