Sist lørdag var jeg en liten tur til Andebu å henta en liten grønn Honda CB 500, 1995 mod.

Fleipa litt med Arctic Tiger før treffet hans i april, og lurte på om han ikke kunne ta meg seg den CB'en som håndbagasje på flyet nedover. Snakka litt mer alvorlig om den på treffet,
og vi blei enig om at hvis det gikk an å få den nedover for en rimelig sum, skulle jeg kjøpe den. Som sagt så gjort, sønn til AT tok på seg oppdraget,
og kjørte fra Narvik(eller der om kring) til Andebu på to dager! Jada SuperMorten, jeg VET hva du har fått til!

Har ikke blitt så mye kjøring enda, bortsett fra turen hjem på lørdagen, men har fått et godt inntrykk av den lille tassen!

D.v.s. liten og liten, er faktisk helt grei ergonomi, bortsett fra litt lavt styre for min rygg, men det kan sikkert ordnes med en styrehever.
Har satt på en(justerbar) fra Biltema, men ikke fått testa den enda. Hvis den funker, får jeg finne noe som ser litt bedre ut seinere
Så når dagsformen og værmelding stemmer, blir det nok noen turer snart!

Har ikke så høye mål for resten av sesongen, en tur opp til Vindfjell er vel det første og mest oppnåelige.
Har også veldig lyst til å ta en tur bort til evike og KM! Og kanskje det også kan bli en "langtur" til Smia en gang også... :-)