2015 AGM Show lørdag 24 januar

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Kontakt:

2015 AGM Show lørdag 24 januar

Legg inn av Bjerknez »

Åpent kl. 10-15. Avduking kl. 12
Se nyhetene fra Yamaha, Kawasaki, Honda og Triumph bl.a:
Yamaha MT09 Tracer, Kawasaki Versys 650-1000, Honda VFR 800X og Triump Tiger XCX og Street Triple RX

Supertilbud lørdag 24januar:

Shoei NXR Isomorph før 4990kr , denne dagen 1990kr
All Rukka i butikk – 30%
All Dainese i butikk -20%
Restestativ med mc tøy 100kr-200kr-500kr
Spesialtilbud på 1stk Honda VFR 800X sort med tilbehør, 1stk Yamaha MT09 AGM edition, samt flere overliggere.

Servering av pølser og kaffe med mer fra kl.12.

2015 Yamaha YZF – R 1 Norgespremiere tirsdag 27. januar
Åpent kl. 10-20

Som første forhandler i Norge , kan vi vise dere nyheten Yamaha R1.
Sykkelen blir stående hele dagen hos oss, og vi ønsker velkommen.

Link til nettside:
http://www.agmshop.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
freddy123
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga

Re: 2015 AGM Show lørdag 24 januar

Legg inn av freddy123 »

Dit skal du eller bjerknez å kikke litt :)

For min del er det ikke vits da jeg må kjøre mellomtung 1 sesong til før jeg kan begynne å sikle på ny bike igjen, men må si mt09 tracer er sjarmerende sak altså, særlig i rød :)

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

freddy123 skrev:Dit skal du eller bjerknez å kikke litt :)

For min del er det ikke vits da jeg må kjøre mellomtung 1 sesong til før jeg kan begynne å sikle på ny bike igjen, men må si mt09 tracer er sjarmerende sak altså, særlig i rød :)
Ikke helt umulig jeg tar meg en tur dit nei :)

Men det blir nok bare med pølse og kaffe denne gangen :-)å

Brukeravatar
mortenolb
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S

Legg inn av mortenolb »

Kan hende jeg kan dukke opp også, om du og evt. flere herfra skal dit, Bjerknez. Skal antageligvis overnatte i nærheten av hovedstaden fra fredag til lørdag, så om jeg kjører hjem på feil side av fjorden gjør vel ikke så mye. Litt usikker på klokkeslett dog, om jeg rekker det.

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

mortenolb skrev:Kan hende jeg kan dukke opp også, om du og evt. flere herfra skal dit, Bjerknez. Skal antageligvis overnatte i nærheten av hovedstaden fra fredag til lørdag, så om jeg kjører hjem på feil side av fjorden gjør vel ikke så mye. Litt usikker på klokkeslett dog, om jeg rekker det.
Hadde vert trivelig det mortenolb :thumleft
Er jo bare et steinkast unna meg det (hvis du er en jævel på og kaste). Men personlig foretrekker jeg nok å være der så tidlig som mulig i TILLFELLE jeg skulle slå til på et tilbud. Greit å være der før de beste varene blir buffa :thumleft

Brukeravatar
mortenolb
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S

Legg inn av mortenolb »

Bjerknez skrev:
mortenolb skrev:Kan hende jeg kan dukke opp også, om du og evt. flere herfra skal dit, Bjerknez. Skal antageligvis overnatte i nærheten av hovedstaden fra fredag til lørdag, så om jeg kjører hjem på feil side av fjorden gjør vel ikke så mye. Litt usikker på klokkeslett dog, om jeg rekker det.
Er jo bare et steinkast unna meg det (hvis du er en jævel på og kaste). Men personlig foretrekker jeg nok å være der så tidlig som mulig i TILLFELLE jeg skulle slå til på et tilbud. Greit å være der før de beste varene blir buffa :thumleft
Stemmer det. Jeg veit nok ikke når jeg evt. kan være der før på lørdags morgen(om jeg i det hele tatt er våken på noe som kan kalles morgen).

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

mortenolb skrev:
Bjerknez skrev:
Stemmer det. Jeg veit nok ikke når jeg evt. kan være der før på lørdags morgen(om jeg i det hele tatt er våken på noe som kan kalles morgen).
:scratch :scratch

Svar