Orion skrev:JK95 skrev:Du gleder deg kraftig på nysykkel merker jeg? Fullt forståelig, den er tøff

Har selv lyst på italiensk V-Twin, men da i form av 848 Streetfighter, en blodrød sådann, med termignoni helannlegg, ettermontert og justert öhlins foran og bak samt BST karbonfelger

For meg hadde det vært den ultimate Ducati

Hehe, ja det blir stort. Som nevnt tidligere blir det min første MC-sesong. Så er veldig gira og klar.
Selv om Scrambleren ikke er den sprekeste hingsten i bingen, tror jeg det blir mer enn nok krefter. Utfordringen blir vel å holde hodet kaldt til enhver tid og ikke finne på noe tull

Men det tror jeg skal gå bra. Så får vi se om ikke dette blir inngangsbilletten til sprekere sykler i framtida. Formodentligvis noe mer fra Ducati
Streetfighteren er fenomenal. Absolutt ett godt alternativ til sykkel nummer to. Håper en får se litt forskjellig på veien etterhvert som sesongen kommer i gang.
Tro meg, de første sesongene trengs det ikke høy effekt for høy morofaktor

Kjørte 2,5 sesonger på en tyngre lettmc, nesten like mye med passasjer som uten, og det var likefremt moro

Drømte jo om totakter uten plumbering, men når jeg ser tilbake på det er jeg glad jeg ikke hadde det. Var aldri den med kulest eller raskest sykkel i gjengen, men den gjorde jobben, var holdbar og billig i drift, og jeg var nok den som oftest hadde ei sothøne bakpå

Riktignok kun fordi min var den mer komfortable og best rustede for to, da ramma var nesten lik den på Hyosungs 650

De andre så jo ut som mopeder ved siden av

Også husker jeg hvor moro det var å dra ut gira, den kunne alltid kjøres inspirert, uten å nødvendigvis gå fort :-)å Det er verken lov, forsvarlig eller for den del noe jeg tør prøve med Gixxeren, den skremmer meg nesten...
Uansett, mye moro har du i vente, bare husk å kjør innenfor egne grenser og premisser

Du som bor sørpå kommer nok til å møte mange forumister og andre MC-ister iløpet av sommeren