Full forståelse for det by the way

Gleder meg til å se sykkelen din live og kanskje prøve den en tur.....

Forsøkte å endre første innlegget i tråden for å legge samlingen der. Men la seg automatisk bakerst. Så har ikke så mye for seg annet enn for folk som vet at de ligger her. Men skal ha for forsøket iallefall. Haha. Samlingen var selvsagt ikke ment kun for min egen del, men også for andre som har forhåndsbestilt, eller vurderer å kjøpe den. Greit å ha alt samlet på et sted.Bjerknez skrev:Du begynner å bli utolmodig nå skjønner jeg![]()
Full forståelse for det by the way![]()
Gleder meg til å se sykkelen din live og kanskje prøve den en tur.....
Bare jeg som tenker buksevann?Orion skrev: Montere på noen støttehjul, så skal du alltids få prøve den en tur..![]()
Bjerknez har lang buksevann-liste nå, spørs om han rekker alle i 2015JK95 skrev:Bare jeg som tenker buksevann?Orion skrev: Montere på noen støttehjul, så skal du alltids få prøve den en tur..![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, ja tøff den. Grønnfarga på Enduroen ser grådig fin ut. Gleder meg til å se den i virkeligheten.Bjerknez skrev:Jeg ville valgt den nederste
Neinei... ikke hardtop på en Scrambler takkOrion skrev:Hehe, ja tøff den. Grønnfarga på Enduroen ser grådig fin ut. Gleder meg til å se den i virkeligheten.Bjerknez skrev:Jeg ville valgt den nederste
En ting jeg bet meg merke i var hardtop sideveskene på bildefil nr. 3. Ser fram til å høre mer om de.
Haha, du har kanskje rett i det. Både når det gjelder buksevann og hardtopsBjerknez skrev: Neinei... ikke hardtop på en Scrambler takk![]()
En Scrambler skal ha litt røffe vesker i skinn. Hardtops er for de som kjører BMW og scooter![]()
(regner med at også jeg blir oppført på noens buksevannliste nå....)
Jeg synes de veskene på det nederste bildet passer sykkelen perfekt. Skikkelig tøffeOrion skrev:Haha, du har kanskje rett i det. Både når det gjelder buksevann og hardtopsBjerknez skrev: Neinei... ikke hardtop på en Scrambler takk![]()
En Scrambler skal ha litt røffe vesker i skinn. Hardtops er for de som kjører BMW og scooter![]()
(regner med at også jeg blir oppført på noens buksevannliste nå....)
Dette må da kvalifisere til buksevann splashoff 2015?Bjerknez skrev:Jeg så at Triumph også har en Scrambler...
Mange fine customiserte scramblere derOrion skrev:Flere forslag til hvordan customize Scrambleren.