Men pass deg for onkelen min,onkel Politi som jeg kaller`n..

He he takk for det.....tar imot den som en "åpen invitasjon". Kaffe på verandaen er alltid hyggelig det :)cheron skrev:Blir det tur ned til Vestfold snart da?? Kaffe på verandaen her :)
He he. ho ho. .lenge siden jeg er blitt kalt for "gutvått" :)...Kjenner "mixed emotions" her nå....hyggelig med omsorgsfull moderlig omtanke fra RagnhildRagnhild skrev:Nå må du ikke skremme vettet av gutvåtten, Cheron :nono
Han er jo knapt tørr bak øra, og så erter du ham ut på laang tur over fjerne fjell og daler.
Mange takk Intruder..hyggelig!Intruder skrev:GRATTIS FRÅN BRUMUNDDALEN MED !![]()
![]()
![]()
Men pass deg for onkelen min,onkel Politi som jeg kaller`n..
MC-ravn fredag kveld?Globe skrev:Blir nok veldig "lokal" ut denne sesongen...med mindre Ragnhild stiller som leder-MC i kolonnekjøring da![]()
![]()
JA, det kunne jo vært moro å være med på....om dere da tar inn færskinger med relativ smallsize Yamaha VIrago som del av ravneflokken? :)Ragnhild skrev: MC-ravn fredag kveld?
Tysk kaffe sier du...hmmmm...Tysk ordspråk:cheron skrev:Bah Ragnhild!
Mannen kan vel legge ut på en liten roadtrip. Fin trening detOg jeg har steike god kaffe! Tysk kaffe laga på tysk vis....
Yes! Bestemora til Gestapo her i huset lager FANTASTISK kaffe!Globe skrev:JA, det kunne jo vært moro å være med på....om dere da tar inn færskinger med relativ smallsize Yamaha VIrago som del av ravneflokken? :)Ragnhild skrev: MC-ravn fredag kveld?
Tysk kaffe sier du...hmmmm...Tysk ordspråk:cheron skrev:Bah Ragnhild!
Mannen kan vel legge ut på en liten roadtrip. Fin trening detOg jeg har steike god kaffe! Tysk kaffe laga på tysk vis....
“Kaffe skal være svart som helvete, sterk som døden og søt som kjærlighet.”
Vet detGlobe skrev:takker....nei, været er ingen hindring :)
Er med alt fra Gilera scooter til Honda Shadow, så en Virago er det ikke no å si på.Globe skrev:JA, det kunne jo vært moro å være med på....om dere da tar inn færskinger med relativ smallsize Yamaha VIrago som del av ravneflokken? :)Ragnhild skrev: MC-ravn fredag kveld?
Pollti skrev:Godt dere ikke møtes bak Nidarosdomen. Den ligger i snøføyka og da kjører dere vill. Garantert
Ragnhild skrev:Pollti skrev:Godt dere ikke møtes bak Nidarosdomen. Den ligger i snøføyka og da kjører dere vill. Garantert![]()