Hvorfor godtas ikke "invitasjoner"?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Hvorfor godtas ikke "invitasjoner"?

Legg inn av Banditmannen »

jhn skrev:
Banditmannen skrev:
jhn skrev:Jeg ser at mange karakteriserer BAN-forumet på flere negative måter ... stort sett som et bittert krangle forum. Da synes jeg folk burde kikke en gang til, og med et litt åpnere sinn. Det er en tråd det til tider kan være litt temperert, men samtidig en smule humørfylt.
Ellers er det en meget gemyttlig stemning, og sannsynligvis større kompetanse om motorsykler enn man finner her inne. Det tåles at det slenges med leppa, og to innlegg senere er det glemt ... fordi det ikke utløser stenging av tråder eller utestenging, og heller ikke fordømmelse av hverken moral eller intelligens..
Folk blir ikke irriterte om noen har en mening litt på tvers av det man "bør" ha.
Her inne glemmes ikke slike ting riktig like kjapt.
At noen blir småsyrlige fordi MCsiden ble kalt for "kakeforum" er bare komisk ... strengt tatt er det vel en overvekt av innlegg også her inne som ikke omhandler motorsykler.
Å sitte her inne og se på seg og "sitt" forum som om det skulle være i en høyere divisjon enn andre er rett og slett latterlig.
Ta et skritt tilbake og kikk litt på hva det snakkes om her inne ... er det virkelig så mye mere seriøst og fornuftig enn på f.eks bike og BAN?


Jeg er her inne fordi det ved siden av alle sneversynte og selvhøytidlige, så er det også mange trivelige og fornuftige typer. Folk det går an å diskutere saklig med, selv om man er rivende uenig. Man lærer ingenting av å diskutere med meningsfeller.

Jeg har på en måte blitt vant med at i enkelte rom må man gå litt lutrygget .... det medfører jo en del ubehag, så jeg må av og til rette meg opp ....
enten ved å skalle hue i taket, eller gå ut en tur.
Når det gjelder å karakterisere andre forum, vil jeg vel si at BAN er ganske flinke på det de også... :roll
Javisst, men jeg mener bare at dette er feil: "et bittert krangle forum"
Det er ikke mere krangling der enn her ... tvert i mot. Jeg vil heller karakterisere det som et lite forum med et gjeng tilsynelatende krangleglade, storkjeftede, stae og sære snålinger, men de fleste har sans for humor og tåler tonen og språket ganske godt ... de fleste er på en måte enige om det ... og som vi vet så krangler man ikke når man er enige ... da blir det stille. Men langt i fra bittert
Men hva skal vi si ... vi som vanker på begge stedene? Vi må jo være schizofrene ... i tillegg til sneversynte og krangelade?
:scratch :scratch
Nei, den er for drøy! Jeg er ikke schizofren, og ikke jeg heller! ;-)

Svar