cheron skrev:Køpp sa du??? Røyk ut så det SANG spør du meg.....Hsimpson skrev:Da går jeg for køpp og bøtta i dag :)
Hvordan ligger S.fjord an i køppen ??
God planHsimpson skrev:cheron skrev:Køpp sa du??? Røyk ut så det SANG spør du meg.....Hsimpson skrev:Da går jeg for køpp og bøtta i dag :)
Hvordan ligger S.fjord an i køppen ??
Faen, må lære å vente til ETTER kampen med å slenge med leppa.crap
I dag har Deaf Riders starta første dugnad i vårt nye klubbhusPollti skrev:Da får jeg beære den simple almuen i Sandefjord med et besøk så de holder motet oppe i disse harde tider. Det er sikkert ikke mange Cagivaer der så det må jo bli reneste signingsferden.Det er det visst ikke her i dei nære stroka nær residensen heller når jeg tenker meg om.
OleB skrev:Finnes det ikke et utall med sånne fotball-forum rundt omkring på nettet tro![]()
![]()
eller kanskje ikke - fotballpraten løper jo løpsk overalt ser det ut til
Globe skrev:..og mens jeg lader opp.....trykker jeg meg gjennom finn.no på leting etter mulig sykkelbytte til sesongen 2010...da skulle jeg være tilbake på topic igjen :)..
cheron skrev:OleB skrev:Finnes det ikke et utall med sånne fotball-forum rundt omkring på nettet tro![]()
![]()
eller kanskje ikke - fotballpraten løper jo løpsk overalt ser det ut til
Så lenge vi holder i oss Joe Bare team - der alt er lov OG i bloggen MIN kan vi prate fotball