Akuratt nå gjør jeg akuratt det samme... Fant tråden i litt googling

Akuratt nå gjør jeg akuratt det samme... Fant tråden i litt googling
Vi har tatt Oslo - København en del ganger, og da har det vært rimeligere enn Oslo - Kielevike skrev:Dyrere båt, men jeg kan jo se litt på det også ja.
Sammenligningen når jeg sa "Dyrere båt" var i forhold til Larvik-Hirtshals, som jo er vårt aller nærmeste båtalternativ, i og med at vi bor sånn cirka ved Tønsberg.MLeikarnes skrev:Vi har tatt Oslo - København en del ganger, og da har det vært rimeligere enn Oslo - Kielevike skrev:Dyrere båt, men jeg kan jo se litt på det også ja.
Ikke ute etter noen diskusjon, men skal bare fylle på litt fakta. Denne turen vil vi være 3 voksne og 3 sykler.KawaJens skrev:Tilfeldig dato, men fredag 17 juli 2prs 2 mc 1 lugar 1 vei 2150kr.
No vet eg ikke va den andre ferga koster, men overnatting blir det på vei ned så då er nok dere ikke langt fra dene prisen. 4-500kr tot mer for lørdagen.
Vurderte det samme selv, men hadde meg en tur før stafetten tidligere i dag pga fridag:) h ilken sykkel er det du bruker nå, er så lite sykler ute i byen for tiden. Ser en Transalp og en cbr900 nesten hver dag, samt noen motarder, ellers langt mellom..norse900 skrev:Tar på kjøreklær og kommer meg avgårde på kveldstur!!
Blå Diversion XJ900. Blir sjelden tur til byen... Har delegert det til fru FrydTobben84 skrev:Vurderte det samme selv, men hadde meg en tur før stafetten tidligere i dag pga fridag:) h ilken sykkel er det du bruker nå, er så lite sykler ute i byen for tiden.norse900 skrev:Tar på kjøreklær og kommer meg avgårde på kveldstur!!
Ok, får vinke hvis jeg ser degnorse900 skrev:Blå Diversion XJ900. Blir sjelden tur til byen... Har delegert det til fru FrydTobben84 skrev:Vurderte det samme selv, men hadde meg en tur før stafetten tidligere i dag pga fridag:) h ilken sykkel er det du bruker nå, er så lite sykler ute i byen for tiden.norse900 skrev:Tar på kjøreklær og kommer meg avgårde på kveldstur!!