Prisen på ny ZZR har gått opp med 20 000kr, er nok krone kursen som har fått pressa di opp.Svolp skrev:Var en 06/07 modell zzr1400 med 5000km på teller til salgs for 100.000kr nettopp.. Galskap!
Prisene har falt voldsomt på disse dyre sykkelen og de som ikke vil akseptere dette får ikke solgt..
Uansett, kjøp biken bare litt rimligere.. Helt rått!
ZZR1400 er den dugendes?
Re: ZZR1400 er den dugendes?
Re: ZZR1400 er den dugendes?
Har du to effekt anlegg? Vor mye ble tot effekten på hjulet?perhjalmar skrev:Har en 2006 ZZR1400 som skal selges til våren (eller tidligere). Har vel gått 30 000km, følger med lettere 4-2 anlegg, har satt på Acro 4-1 helanlegg. (10 kg mindre og 10 hester mere, målt) Satt på Bazzaz for å åpne de bakre spjel tidligere. Kan bygges videre med qick-shift. Styret er hevet litt. Fantastisk tursykkel for litt sportslig kjøring. Selges fordi jeg har 9 sykler og frua sitter ikke på så mye. Satser heller på veteransykler, gikk på en smell og kjøpte et par gamle totaktere i vinter.
Er det kufferter på den?
Vilken farge?
-
- Innlegg: 31
- Registrert: 20 feb 2012, 16:53
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA
- Bosted: Svelvik
Re: ZZR1400 er den dugendes?
Fargen er mørk grå, orginalanlegget følger selvfølgelig med. Bazzazen økte med 7 hk. i tillegg til 10 på Acro. Så det skulle tilsvare ca.185 på bakhjulet. Bagstertrekk og tankveske, bagasje og toppboks. Har ikke hatt behov for vesker, men har et sett "myke". Var på Isle of Man med en CB1100R i sommer, fungerte med myke vesker.
Re: ZZR1400 er den dugendes?
Når det gjelder 06-modellen er det ikke nye potter som gir mest og der du trenger det, tro meg, det er nok på topp!
Det som gjelder på de er vekk med secondary trottels og justere opp med Power Comander.
Fra 08 er ikke det særlig nødvendig da secondarys åpner mye tidligere.
Det som gjelder på de er vekk med secondary trottels og justere opp med Power Comander.
Fra 08 er ikke det særlig nødvendig da secondarys åpner mye tidligere.
-
- Innlegg: 31
- Registrert: 20 feb 2012, 16:53
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA
- Bosted: Svelvik
Re: ZZR1400 er den dugendes?
Han som skrur på sykkelen min mente de bakre spjela, ikke skulle tas bort, de hadde en mening. Bazzazen er lagd slik at man kan justere hvor tidlig man vil at de skal åpne. Den er vel den samme som powerkommando med tillegg. Har litiumbatteri i den også, den veide 900 gram mot 5 kg. på det orginale. Har det på de fleste syklene etter hvert. Oppga feil km.stand, den hadde gått 32 000.
Re: ZZR1400 er den dugendes?
Det er ingen problemer med å fjerne spjelda helt. Bken går fortsatt mykt som silke. De spjeda der er rene restriktorerer som sruper vell mye på 06 og 07.
http://www.zxforums.com/forums/zx-14-fo ... guide.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zxforums.com/forums/zx-14-fo ... guide.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: ZZR1400 er den dugendes?
Nei det er nok riktig Erling, men får en dei til å åpne seg tidligere så er vel det som er enklest?