Jeg tror det hadde sett skikkelig bra ut.
Og den eksosen var jo også rå! Det er noe stive priser på eksos ifra KTM altså...

[video]https://www.youtube.com/watch?v=3mv5iLy ... l=84359240[/video]Litt so-so kvalitet, men i dette tilfellet så var det mer fokus på innholdet i videoen, og ikke montage-nivå kvalitet på lyd og bilde :>
LordShaft skrev:Jeg følger definitivt video kanalen din på youtube
Gleder meg !Snikendeugle skrev:LordShaft skrev:Jeg følger definitivt video kanalen din på youtube
![]()
Bra innholdet blir likt! Antall views og subscribers bryr jeg meg heller lite om. Det beste er gode tilbakemeldinger og signaler :=)
Jeg har en del ambisjoner om å fyre i gang litt mer regelmessige videoer i år.
Jeg flytter til byen igjen snart, så da blir det litt enklere å få med seg morsomme klipp på kamera også :)
Det var helt klart en morsom opplevelse i etterblikk, ja :)MLeikarnes skrev:Bra video!Vi prøvde å finne en bensinstasjon litt lengre ned i den samme dalen... Måtte ha "litt" motorolje til Suzukien, endte opp på ett landbruksverksted, hvor de hadde både olje og bensin! Jeg syns bare det er morsomt å kjøre seg bort så lenge man har mulighet til å finne veien tilbake...
![]()
Buss er verdens mest irriterende fremkostmiddel, har tatt buss 2 ganger på de siste 4 årene (kun for å komme seg hjem fra flyplassen...)
Føler med deg!
Med en sånn liten sykkel og mye hardkjør så er nok ikke det så rart, på GS500'en så gikk det ca 1l pr 1000km (7500km hele turen) og i 160km/t på autobahn gikk det 1l på en tank bensin...Snikendeugle skrev: Det var helt klart en morsom opplevelse i etterblikk, ja :)
Apropo olje, så gikk det med hele 1.2l olje på lille KTM'en på hele turen (ca. 3500km). Godt jeg hadde med to flasker! :)
Buss fra Aurskog til Oslo som jeg tar nå er overraskende greit. Det går en ekspressbuss 2 minutter fra hjemmet i kjernetiden for arbeid, som tar meg rett til Oslo hvor jeg går 10 minutter til arbeidsplassen. Jeg pleier somregel å lese eller sove på bussen også.
Det irriterende med buss situasjonen min er at jeg omtrent ikke får tid til noen ting etter jobb og at det er veldig uforutsigbart om jeg blir sittende på bussen i 2 eller 4 timer på en dag.