Hvis det er noe av ønskelisten du må kutte ut for å få råd til andre ting, så dropp disse pleieproduktene. Sikkerhet vedrørende kjøp av hjelm og kjøreklær etc. er langt viktigere

EDIT:
Kan fortelle at jeg har prøvd alt fra dyre såkalte carnubavokser til rimeligere syntetiske vokser og resultatet blir AKKURAT det samme. Har kjørt flere blindtester og selv med lommelykt, forstørrelsesglass og faens oldemor så ser man ikke forskjell i det hele tatt. Skal du ha et tips med tanke på en god voks som beskytter bra så kjøp en sealer. Jetseal 109 som du har i listen din skal være bra. Men ikke tro på reklamen. Denne beskytter deg ikke mer enn maks 3-4 måneder.
Mikrofiber er et must, men ikke kjøp for store kluter. Vi snakker om motorsykkel her med veldig små flater og mange kriker og kroker.
Den Scholl rubbingen du har listet opp er veldig bra. Den bruker jeg selv, men husk at du også må ha "pads" med riktig "cutting" og en skikkelig maskin. Trenger du en Flex DA maskin så kan du få kjøpe min. Kjøpte denne på Scandicshine for ca. 6.000,- og den er nesten ikke brukt.