Likte denne godt! Skulle hatt framskjerm også.Orion skrev:Flere forslag til hvordan customize Scrambleren.
Men jeg syns fortsatt Husky konseptet "401 Svartpilen" ser et par hundre ganger bedre ut

Likte denne godt! Skulle hatt framskjerm også.Orion skrev:Flere forslag til hvordan customize Scrambleren.
Den er fantastisk... kommer den i produksjon?Snikendeugle skrev:Likte denne godt! Skulle hatt framskjerm også.Orion skrev:Flere forslag til hvordan customize Scrambleren.
Men jeg syns fortsatt Husky konseptet "401 Svartpilen" ser et par hundre ganger bedre ut
+1.Grådig tøff.Bjerknez skrev:Jeg ville valgt den nederste
Ganske teknisk lik Monster 696, bare med 796-motoren egentlig. Et par miljøtilpassninger, oppdatert elektronik selvfølgelig og med "secondary air system", som åpner for tillførsell av friskluft rett etter eksosventilen for å fullføre forbrenning av uforbrent bensin. Ellers et par ting som jeg regner med er sparetilltak for å holde prisen nede; felles innsugsmanifoild med kun et 50mm gasspjeld (normalt med to spjeld) og wire operert clutch istedet for hydraulisk.Orion skrev: Forøvrig spennende å lese du har hatt teknisk intro på Scrambleren Andreas :-) Kom gjerne med inside info dersom du har noe. Hehe.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Falske frigir mellom girene er veldig normalt på Ducatier før de er godt innkjørt.Orion skrev:Hehe, tøft. Takk for svar. Blir kjekt å se den i virkeligheten. Eneste mindre positive jeg har lest så langt, er gassresponsen og at enkelte sykler har en tendens til å treffe frigir mellom girene. Førstnevnte går gjerne an å fikse med en mapping (hvis det ikke skulle blitt en vanesak). Og girproblematikken regner jeg med går over av seg selv.
Har du noen formening om hvor mye drivstoff den vil bruke på mila? Sammenlignet med andre Ducatier.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Hvordan er førsteinntrykket av Scrambleren? Har dere fått startet den opp enda? :-)Andreas skrev:Trondheims første Scrambler![]()