Matt lakk vedlikehold

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Toven

Re: Matt lakk vedlikehold

Legg inn av Toven »

Bjerknez skrev:
Rost skrev:
Bjerknez skrev: På min har jeg vertfall montert beskyttelse der hvor beina berører tanken:
Er dette "permanent" eller kan det fjernes ved behov? Hvor fikk du tak i disse?

Da har jeg også fått kjøpt inn såpe og detailer fra Chemical Guys. Fant en lokal butikk som solgte det, så da sparte jeg godt over 100 kr i frakt :thumleft
Disse er bare klistret på så de kan fjernes hvis du ønsker det ja. Jeg er usikker på hva dem hette men jeg bestillte dem fra en utenlandsk nettside. Kanskje Cutless husker navnet på dem da han nettopp har bestillt samme merke som meg.
TechSpec tank grips

https://www.speedycom.co.uk/shop/home.php?cat=632

UK nettside jeg bestilte fra

Brukeravatar
Cutless
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario

Legg inn av Cutless »

Tech spec usa

LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Jeg kjørte innom et slik reklame/skiltdesign firma her i bergen, som driver å legger folie på biler/lastebiler.... Fikk blank gjennomsiktig til å ha på sidene av tanken, og under salen over huggeren. Der får du alltid litt steinsprut. også anbefalt å ha rett bak framdekket om du har noe synlig kåpe der.

Da beholder du fargen på sykkelen, Det er umulig å se med øyet på en meter avstand. Ser langt bedre ut, enn de svarte klattene som er nevnt over her (mener jeg)

Brukeravatar
Bjerknez
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Takk for opplysningen folkens :thumleft
Det er helt riktig. Det er TechSpec jeg har. Synes dem er grådig tøffe. Men kostet jo litt også... Hvis ikke jeg husker helt feil så betalte jeg ca. 500,- inkludert toll/frakt og faens oldemor. Man får sikkert billigere pads enn dette, men synes da det bør være såpass :thumleft

Svar