Bjerknez skrev:Men Scooter kommer jeg dog ALDRI til å kjøpe meg. Vertfall ikke før jeg er 70 år gammel.

...om ikke mange år nå så kommer ojda på scooter skal du se

Bjerknez skrev:Men Scooter kommer jeg dog ALDRI til å kjøpe meg. Vertfall ikke før jeg er 70 år gammel.
Synes liksom jeg ser det for meg...Busa Trond skrev:Bjerknez skrev:Men Scooter kommer jeg dog ALDRI til å kjøpe meg. Vertfall ikke før jeg er 70 år gammel.![]()
...om ikke mange år nå så kommer ojda på scooter skal du se
GS og statoil koppen på styret :-)åElolz skrev:Nå er du ett steg nærmere å bli BMW-mann. Gir deg et par år til før du kommer drassende med en GS.Snikendeugle skrev:http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=14&t=8748" onclick="window.open(this.href);return false;Bjerknez skrev:Ser mange nevner GPS her, men det er for meg ganske overflødig og tar bort mye av gleden av å være på tur. Dog er det kjekt og ha en i lomma (iPhone/iPad) som man kan dra frem i "nødstillfelle".
Insider tips: Både jeg og Bjerknez har åpningshjelmElolz skrev:For ikke å snakke om åpningshjelm og refleksvest. :-)åToven skrev:GS og statoil koppen på styret :-)åElolz skrev:Nå er du ett steg nærmere å bli BMW-mann. Gir deg et par år til før du kommer drassende med en GS.Snikendeugle skrev:http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=14&t=8748" onclick="window.open(this.href);return false;Bjerknez skrev:Ser mange nevner GPS her, men det er for meg ganske overflødig og tar bort mye av gleden av å være på tur. Dog er det kjekt og ha en i lomma (iPhone/iPad) som man kan dra frem i "nødstillfelle".
Enig med det aller meste, men akkurat denne er farlig. Du kan IKKE stole på at kartet gir deg riktig sving, og ihvertfall ikke velge spor utifra kartet. Har kjørt en 40-50.000 km med TomTom Rider.Orion skrev: - Du ser svingene i forkant, og kan planlegge sporvalg i henhold til dette
+1SuperMorten skrev:Enig med det aller meste, men akkurat denne er farlig. Du kan IKKE stole på at kartet gir deg riktig sving, og ihvertfall ikke velge spor utifra kartet. Har kjørt en 40-50.000 km med TomTom Rider.Orion skrev: - Du ser svingene i forkant, og kan planlegge sporvalg i henhold til dette