Godt nytt år, tja skulle ikke forundre meg om deet ikke ble så verst. Det er vel litt opp til en selv og skal jeg tro, eller jeg mente vel meg selv for å være litt ærlig. Peker jeg på noen så har jeg lagt merke til at faktisk 3 finger peker tilbake på meg selv...
Men nok filosofi. Nede i bua mi står to sykler som jeg håper å få brukt litt i år og, vel det vil si gamle K er uten skilt og driver å venter på veteran, burde ha vært noe slik AFP ordning for slike halvgamle sykler og.. Ja for ufør er han ikke
Men denne gamle K som jeg har holdt på å selge i løpet av 2014 er jo litt artig, for 2-3 år siden satte jeg i et biltemabatteri i den. Så har den stått i hele 2014, bortsett fra en liten tur (5-6mil med prøveskilt).... Det har vært skrevet litt her om batteri og startproblemer så jeg tenkte dette BT-batteriet er kasnkje lurt å ta ut før det fryser og sprekker og søler ut gammel'n. Skrudde på tenninga i går og 0 lys i lampene og quartsklokka døde hen... Tente skitt, jeg kan jo lade for artighet. Satte på den gamle 4 amp uintelligente laderen over natta, og i dag DEN STARTET!! Ikke mye kinning heller. Da har den stått med varierende temp i bua i over et halvt år uten lading og uten start. Er neimen ikke verst syns nå jeg. Men de gamle er eldst :).
Den blir nok værende i stallen noen år til !
Betty er litt i vedlikeholdsalderen, litt bytte av bremseklosser, på med noe mere lys, følger med på andre tråder her inne om div lys og koder og lumen og det som verre er. Vet ikke enda hva det blir til. Kjører jo lite om natta, er mest for å syns bedre så da er det jo vettugt å stille munn etter matsekken.. Nye dekk må til, og vanlig skift av oljer og div..
Ellers så har jeg satt på leg-protectors

Fikk tak i et par til 300,- på Finn.. Spennende å se hvordan de funger..
Er jo litt som en kompis spurte om: Driver du å bygger RT ??
VI får se hva som skjer, 3 mnd til sesongstart hvis alt går som det skal.
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km