Har prøvd og finne informasjon om parkeringsmuligheter hos diverse hoteller i Stockholm og kan ikke akkurat si jeg blir imponert angående informasjonen som gis rundt dette. Jeg er egentlig ute etter et relativt rimelig hotell (helst ikke over 1000,- pr. natt) som har en skikkelig parkering for oss som kjører mc. Helst innelåst eller vertfall på et veldig godt overvåket område... innendørs. Uten at det koster skjorta.
Noen som kan annbefale noen slike hoteller i Stockholm?
Hotell i Stockholm med parkering?
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Re: Hotell i Stockholm med parkering?
Noe i veien for å sende en epost til de hotell du ønsker overnatte hos?Bjerknez skrev:Har prøvd og finne informasjon om parkeringsmuligheter hos diverse hoteller i Stockholm og kan ikke akkurat si jeg blir imponert angående informasjonen som gis rundt dette. Jeg er egentlig ute etter et relativt rimelig hotell (helst ikke over 1000,- pr. natt) som har en skikkelig parkering for oss som kjører mc. Helst innelåst eller vertfall på et veldig godt overvåket område... innendørs. Uten at det koster skjorta.
Jeg pleier å finne noen få hoteller med en passe pris å sender en epost å spørr om parkering, de svarer som regel veldig raskt.
Sist redigert av hakhap den 26 jan 2015, 08:44, redigert 1 gang totalt.
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Jeg hadde meg en roadtrip med fruen til Sverige i fjor sommer. Var riktignok ikke i stockholm, men var noen netter i gøteborg. Der var det parkering tilknyttet alle hotellene vi var å forespurte. Gjerne i nabobygg osv. Så tror du kan regne med at de fleste hotellene har parkering (er ikke dette vanlig
)

Det er langt fra vanlig i større byer. Jeg måtte gi opp å finne hotell i Roma som hadde egen parkering.LordShaft skrev:Jeg hadde meg en roadtrip med fruen til Sverige i fjor sommer. Var riktignok ikke i stockholm, men var noen netter i gøteborg. Der var det parkering tilknyttet alle hotellene vi var å forespurte. Gjerne i nabobygg osv. Så tror du kan regne med at de fleste hotellene har parkering (er ikke dette vanlig)
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Neida.. men er det noe i veien for at jeg spør her?hakhap skrev:Noe i veien for å sende en epost til de hotell du ønsker overnatte hos?Bjerknez skrev:Har prøvd og finne informasjon om parkeringsmuligheter hos diverse hoteller i Stockholm og kan ikke akkurat si jeg blir imponert angående informasjonen som gis rundt dette. Jeg er egentlig ute etter et relativt rimelig hotell (helst ikke over 1000,- pr. natt) som har en skikkelig parkering for oss som kjører mc. Helst innelåst eller vertfall på et veldig godt overvåket område... innendørs. Uten at det koster skjorta.
Jeg pleier å finne noen få hoteller med en passe pris å sender en epost å spørr om parkering, de svarer som regel veldig raskt.
Kan jo være noen her som vet om noen flotte hotell med fine parkeringsmuligheter...
Veldig mange hotell i Stockholm tilbyr parkering, men det er dyrt. De fleste parkeringsplasser (også hotellets egne) er driftet av parkeringsselskap der hotellets gjester får noe rabatt, men det er fortsatt dyrt. Tror du skal slite litt med å finne hotell som tilbyr parkering i garasje i din prisklasse. Vertfall i de mest sentrale områdene. Stockholm er en sykt dyr hotellby.Bjerknez skrev:Har prøvd og finne informasjon om parkeringsmuligheter hos diverse hoteller i Stockholm og kan ikke akkurat si jeg blir imponert angående informasjonen som gis rundt dette. Jeg er egentlig ute etter et relativt rimelig hotell (helst ikke over 1000,- pr. natt) som har en skikkelig parkering for oss som kjører mc. Helst innelåst eller vertfall på et veldig godt overvåket område... innendørs. Uten at det koster skjorta.
Det kan være fornuftig at du legger hotellsøket ditt langs tunnellbanen, eksempelvis på Sødermalm. Alexandra hotel har blant annet egen garasje: http://www.booking.com/hotel/se/alexand ... Facilities
- poulet_cavalier
- Motorsykkelen din: R1200GS
Om trådstarter tillater et lite sidespor.. hvordan løste du dette på dine turer? Å sette igjen sykkelen på gata med masse pikkpakk er vel ganske risikabelt. Enten det er overnatting, eller bare litt sight-seeing?JohnnyTh skrev:Det er langt fra vanlig i større byer. Jeg måtte gi opp å finne hotell i Roma som hadde egen parkering.LordShaft skrev:Jeg hadde meg en roadtrip med fruen til Sverige i fjor sommer. Var riktignok ikke i stockholm, men var noen netter i gøteborg. Der var det parkering tilknyttet alle hotellene vi var å forespurte. Gjerne i nabobygg osv. Så tror du kan regne med at de fleste hotellene har parkering (er ikke dette vanlig)
FLICKR: https://www.flickr.com/photos/132823894@N04/
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras
- jongsanim
- Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013
Var i Stockholm for en god del år siden og bodde på "Anno 1647".. Den gang fikk vi en god pris, og de bekreftet på telefon at de hadde parkering (men de opplyste ikke om det på nett da det var få plasser).
Mener jeg stod gratis med MC faktisk.. Jeg ville ringt og sjekket i hvertfall
http://anno1647.se/page.asp?pageID=1652" onclick="window.open(this.href);return false;
Mener jeg stod gratis med MC faktisk.. Jeg ville ringt og sjekket i hvertfall

http://anno1647.se/page.asp?pageID=1652" onclick="window.open(this.href);return false;
Når jeg var i Roma nå, så var det riktig nok med bil. Og det ble ingen løsning på det. Overnattingen ble lagt til en hytte i utkanten av Roma på en fantastisk flott campingplass.poulet_cavalier skrev:Om trådstarter tillater et lite sidespor.. hvordan løste du dette på dine turer? Å sette igjen sykkelen på gata med masse pikkpakk er vel ganske risikabelt. Enten det er overnatting, eller bare litt sight-seeing?JohnnyTh skrev:Det er langt fra vanlig i større byer. Jeg måtte gi opp å finne hotell i Roma som hadde egen parkering.LordShaft skrev:Jeg hadde meg en roadtrip med fruen til Sverige i fjor sommer. Var riktignok ikke i stockholm, men var noen netter i gøteborg. Der var det parkering tilknyttet alle hotellene vi var å forespurte. Gjerne i nabobygg osv. Så tror du kan regne med at de fleste hotellene har parkering (er ikke dette vanlig)
Når jeg er på MC tur så bærer jeg alt inn på rommet og drar en biltema mc-presenning over sykkelen så den er litt bortgjemt.
I Romania fikk jeg lov av hotellsjefen å parkere på kjøkkenet. Kokka var ikke fornøyd men hun var tydeligvis ikke sjefen.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
Nå kan vel ikke den "landlige" byen Stockholm sammenlignes med et tettpakket og verneverdig Roma heller.JohnnyTh skrev:Når jeg var i Roma nå, så var det riktig nok med bil. Og det ble ingen løsning på det. Overnattingen ble lagt til en hytte i utkanten av Roma på en fantastisk flott campingplass.poulet_cavalier skrev:Om trådstarter tillater et lite sidespor.. hvordan løste du dette på dine turer? Å sette igjen sykkelen på gata med masse pikkpakk er vel ganske risikabelt. Enten det er overnatting, eller bare litt sight-seeing?JohnnyTh skrev:Det er langt fra vanlig i større byer. Jeg måtte gi opp å finne hotell i Roma som hadde egen parkering.LordShaft skrev:Jeg hadde meg en roadtrip med fruen til Sverige i fjor sommer. Var riktignok ikke i stockholm, men var noen netter i gøteborg. Der var det parkering tilknyttet alle hotellene vi var å forespurte. Gjerne i nabobygg osv. Så tror du kan regne med at de fleste hotellene har parkering (er ikke dette vanlig)
Når jeg er på MC tur så bærer jeg alt inn på rommet og drar en biltema mc-presenning over sykkelen så den er litt bortgjemt.
I Romania fikk jeg lov av hotellsjefen å parkere på kjøkkenet. Kokka var ikke fornøyd men hun var tydeligvis ikke sjefen.