Oj... skal pynte deg du også jaojda skrev:Nei, nå tenker jeg ojda skal bli fin til sommeren
Når eventuelle unger er gamle nok, er det jo bare å kommandere ho mor på "bakpallen"Flanker skrev:Kjenner et visst snev av misunnelse på alle disse «Kiel ferge bestilt» postene som dukker opp for tiden... Selv blir det «familieferie med bil bestilt» om ikke så alt for lenge. Huff! Men min tid kommer nok den også...
Tridays mener duLordShaft skrev:Skal du nedover på det triumph greiene du også ojda?
Note 4
Det er da ikke noe galt med et lite fylleslag.... Man kan jo ha det morro selv om man drikkerojda skrev:LordShaft skrev:Skal du nedover på det triumph greiene du også ojda?
Note 4
Tridays mener duNei, har med konemor på Europaturen, så et slikt integrert (Fylletreff)
(Kødda)
![]()
er nok ikke med i planene![]()
Det hadde forsåvidt vært artig å ha vært innom, men nei.
Desuten ville det heller ikke fungert tidsmessig. Vi tar ferga hjem den 28.
Det tviler jeg meget sterkt på,Olav K skrev:Det er da ikke noe galt med et lite fylleslag.... Man kan jo ha det morro selv om man drikkerojda skrev:LordShaft skrev:Skal du nedover på det triumph greiene du også ojda?
Note 4
Tridays mener duNei, har med konemor på Europaturen, så et slikt integrert (Fylletreff)
(Kødda)
![]()
Desuten ville det heller ikke fungert tidsmessig. Vi tar ferga hjem den 28.![]()
Ja, det må da være mulig å drikke uten å ha det gøy!ojda skrev:Det tviler jeg meget sterkt på,Olav K skrev:Det er da ikke noe galt med et lite fylleslag.... Man kan jo ha det morro selv om man drikkerojda skrev:LordShaft skrev:Skal du nedover på det triumph greiene du også ojda?
Note 4
(Kødda)
![]()
Desuten ville det heller ikke fungert tidsmessig. Vi tar ferga hjem den 28.![]()
Å blande alvor å morro er ikke noe man bør gjøre ukritisk,
å alkohol. Det er alvorlige greier![]()
Så vi får nok heller ha det morro en annen gang