Hei alle mc-venner der ute!
Jeg sitter i skrivende stund og vurderer en Yamaha FJR. Eneste minuset er at den står i Alta, og jeg bor i Oslo.
Vurderer seriøst et kjøp av mcen, men sliter med og få kommet meg til Alta for en titt.
Tenkte jeg kunne forhøre meg om en eller annen mc-sjel kanskje oppholder seg i Alta eller omegn? Som kanskje
ville vært så snill og kunne tatt en "befaring" på mcen. Da har jeg noe håndfast å forholde meg til ved siden av selgers tilbkemeldinger.
Håper på en eller annen "hjelpende" hånd der ute!
Hjelp til befaring på mc som står i Alta
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Hjelp til befaring på mc som står i Alta
Mener Jompa bor i Alta...?
Forslag: send en PM til ham...
Forslag: send en PM til ham...
frojak skrev:Hei alle mc-venner der ute!
Jeg sitter i skrivende stund og vurderer en Yamaha FJR. Eneste minuset er at den står i Alta, og jeg bor i Oslo.
Vurderer seriøst et kjøp av mcen, men sliter med og få kommet meg til Alta for en titt.
Tenkte jeg kunne forhøre meg om en eller annen mc-sjel kanskje oppholder seg i Alta eller omegn? Som kanskje
ville vært så snill og kunne tatt en "befaring" på mcen. Da har jeg noe håndfast å forholde meg til ved siden av selgers tilbkemeldinger.
Håper på en eller annen "hjelpende" hånd der ute!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: Aprilia Futura/Suzuki M800 Intruder
Re: Hjelp til befaring på mc som står i Alta
Takker for tips. Har sendt han en melding på PM