En dampbåt som læreren min på skolen har vært med å bygge opp fra bunnen av:
En tur til enden av veien langs Brusdalsvatnet på veg tilbake for å spise en is:
Og innom Sunnmøre museum litt senere på kvelden for å se litt på mer båter:
Haha! Må vel bare innrømme at noen av bildene kanskje er litt vel mye "pyntet" på... Graset er jo grønt enda, men kanskje ikke så grønt... :-D Kanskje litt punktvis redigering hadde vært tingen, hmmm.... :-DJompa skrev:Skal ikke spørre, men...... er BMWen din virkelig så rød som på bildene, eller er bildene pyntet på ?
Har litt vanskelig for å tro at gresset er SÅ grønt og himmelen mye blåere på vestlandet.
Sånn, der har jeg ikke spurt og ikke antydet.
Uansett, du har veldig mange fine bilder
Takker!LordShaft skrev:Bloggen din er en fryd å følge med på![]()
Du tar utrolig mye fine bilder, for ikke snakke om hvor flink du er å filme alle faens plasser![]()
![]()
Noen av bildene er pyntet litt ut av min favoritt, men fortsatt fantastisk å se på
Skummelt det der med lagringsplassen... tror jeg må lage meg en server som står bortgjemt uten strøm når den ikke er i bruk, vi har hatt mange lynnedslag her nå i det siste...LordShaft skrev:Jeg hadde store mengder film lagret på feil sted selv....Skulle bruke vinteren på å lage litt film...men dette klarte jeg å slette når jeg skulle ta en clean install av mac'en. Jævlig ergerlig, men learning by doing.
Du er jo sånn Google mann....er det noen mulighet for å bruke disk på samme måte som photobucket?
Jeg også var overrasket over hvor blasse bildene på z2 ble, spesielt i en del lysforhold. Mobil kamera på note 4 og s5 er et lysår bedre.
Har begynt å bruke Picasa på Mac til bildene mine. Enkelt og langt mer oversiktlig enn iphoto
Note 4