Men bildene er det helt uproblematisk å forholde seg til

Artig avslutningsscene, forresten...

Jeg er veldig fornøyd :) har ransaket ebay i vinter så driver å koser meg med ekstrautstyrAJ skrev:Takk for det, StavenStaven skrev:Gratulerer med ny sykkel :)![]()
Fortsatt fornøyd med sykkelen din, regner jeg med :-) ?
Så snart sesongen er i gang og du påtreffer meg i nærmiljøet er det bare å stoppe og slå av en prat - og ta en kikk på "vidunderet"...![]()
AJ skrev:Da var kontrakten undertegnet.
Kikket også nærmere på de originale sideveskene, som mange KTM eiere ute på den store verdensveven er skeptiske til.
Derfor var jeg også litt i tvil om jeg skulle gå for disse. Fordens med de originale er at de er godt integrert i sykkelen med diskrete festeanordninger på sykkelen.
Uorginalt veskesett krever egne stativ, som jeg synes forstyrrer utseendety på sykkelen.
I dag fikk jeg kikket nærmere på tilsvarende sidevesker som de jeg har bestilt, på en 1190. Og jeg synes de ser bra og at festene ser solide nok ut. At koffertene er av plast o kombinasjon med tynn aluminiumsflate utvendig gjør dem selvfølgelig ikke robuste nok for off-road kjøring om man skulle komme borti trær og kraftige kvister og denslags. Heller ikke om man skulle være uheldig å velte.
Da er det nok kun alu.kofferter som gjelder.
KTM koffertene virker ikke å være dårligere enn de originale koffertsettet til Stelvio'en. Og de funket utmerket i 48K kjørte km. på korte og lange turer.
Så må jeg si at jeg synes KTM koffertene er godt utformet innvendig og ser ut til å være lete å pakke kompakt.
Så ja, jeg tror jeg har gjort et godt valg.
Toppboksen er jeg dermed noe mer skeptisk til. Kun 42 liter blir litt lite. Tror jeg kommer til å går for en GIVI TRK 52 med ryggstøtte og bagasjegrind:
![]()
Ellers valgte jeg HHC som ekstrautstyr i tillegg til original GPS brakett.
Så får man satse på at sykkelen bli leveringsklar i april, som lovt...
Takker, TAF :-)TAF skrev:Gratulera med ny KTM og lykke te med ein flott sesong på ny sykkel. :-)
.ojda skrev: Det du viser bilde av er 46 liter-veska til Givi.
52 litern er samme som jeg bruker til toppboks :-)
Absolutely :-)ojda skrev:Jeg synes dessuten 52 litern ser bedre ut, da bredden og de
avrundede hjørnene gjør at den ikke ser så "kubete" ut
Tilsammen 73 liter, mener jeg å huske. Fordelt på 31 l. på eksossideveska og resterende 42 på den andre.ojda skrev:Når vi først snakker om vesker.
Hvor store er respektive H&V orginal side-veske?
Syns det samme selv. Egentlig overraskende romslig og lett å utnytte plassen maksimalt, så det ut som.ojda skrev:Ikke verst til å være formet eksosveske